هدایای دست ساز

22 اردیبهشت

آموزش درست کردن گل سر

در اولین مرحله اولگوی گل سر مورد نظرتان را روی کاغذ بریزید. الگو ساخته شده را روی خمیر سیلیکونی بگذارید و دور آن را خط بکشید. دور گلبرگ را زنجیر ساچمه ای بکشید. حالا می توانید چیدن نگین ها را شروع کنید. داخل گلبرگ هایتان را با نگین پر کنید. روی نگین ها را چسب حرارتی بزنید تا فیکس شود. ساخت این گل سر ها زحمت چندانی ندارد چرا که هم مراحل ساخت آن کوتاه است و هم ابزار ساخت زیورآلات دست ساز زیادی نیاز ندارد.

هدایای دست ساز

همیشه و در همه موارد هدیه دادن و هدیه گرفتن موجب نزدیکی و تقویت روابط شده و مهر و محبت را زیاد می کند و موجب ایجاد حس خوب و شادی در طرفین می شود، اما همه ما برای تهیه کادو مناسب همیشه گیج می شویم و به نتیجه رسیدن برای اینکه چه بخریم برای ما بسیار زمان بر و در بیشتر اوقات کلافه کننده است، خرید کادو آسان تر است اما اگر شما کادویی را بسازید و به ایشان هدیه دهید ارزش بسیار بالا تری دارد.

 یکی از قابلیت هایی که خانم های هنرمند دارند و این برای آنها یک مزیت به حساب می آید نسبت به خانم هایی که این هنر ها را ندارند این است که آنها خودشان می توانند هدایای دست ساز بسازند و هدیه بدهند. فرق این هدایای دست ساز با دیگر هدایا این است که این هدایا را خود شما با سلیقه خودتان برای آنها آماده کرده اید، برای ساخت این هدایا ساعت ها وقت گذاشته اید و با ذوق خودتان این کار را کرده اید، این ها مواردی هستند که ارزش هدایای دست ساز را بالا برده اند. در ادامه ما چند مورد از این هدایا را به شما معرفی می کنیم.

هدایای دست ساز

لیوان عشق

یکی از هدایای دست ساز که می توانید برای هدیه دادن انتخاب کنید لیوان عشق است. شما می توانید لیوانی را بر دارید و آن را رنگ کنید و آن را به کسی که مورد نظر شما است کادو دهید، با این کار باعث می شوید که او هربار که با لیوانش چیزی را میل می کند به یاد شما بیافتد و خوشحال شود.

بطری ملاقات عاشقانه

یکی از دیگر انتخاب های شما برای ساخت هدایای دست ساز ساختن یک بطری عاشقانه است، این بطری متشکل از یک بطری خالی است که شما آن را پر از کاغذ های رنگی می کنید که روی هر کدام یک ایده را نوشته اید. به ایشان این انتخاب را بدهید که هر دفعه یکی از این ایده ها را انتخاب کند و آن ایده را با یکدیگر اجرا کنید.

شیرینی بخت آزمایی

یکی از ایده های دیگر این است که شیرنی بپزید و روی هرکدام از شیرنی ها یکی از حرف هایی را که دوست دارید به او انتقال دهید. می توانید روی این شیرنی ها پیام عاشقانه بنویسید یا یک نماد را از روزهای خوب تان را روی آنها قرار دهید. همچنین می توانید وسیله ای را که ایشان دوست دارند را روی این شیرنی ها نقاشی کنید.

کارت با عکس های چاپ شده تان

اگر با شخصی که قصد کادو دادن به ایشان را دارید عکس های زیبای بسیاری دارید می توانید این عکس ها را چاپ کنید و آنها را روی یک تابلو پیاده سازی کنید، یکی از دیگر امکان هایی که وجود دارد این است که با این عکس ها یک دفترچه درست کنید، با این کار شما زیر آن عکس ها می توانید نوشته نیز بگذارید. برای خرید چسب ورق طلا و خرید رزین اپوکسی شفاف با ما تماس بگیرید.

نظر خود را وارد نمایید.

خبرنامه

دریافت آخرین اخبار
back to top