ساخت تابلو در خانه

23 اردیبهشت

ساخت تابلو در خانه

همانطور که حتما تا به حال تجربه کرده اید هیچ چیز به اندازه خانه ای که دکوراسیون آن برای ما تکراری شده است آزار دهنده نیست. یکی از مواردی که موجب دلزدگی ما می شوند دیوار های خالی و کسل کننده است.

جالب است بدانید شما می توانید با آویزان کردن چند تابلو به دیوار های خانه خود رنگ و رویی تازه به آنها ببخشید و در کل حال و هوای خانه را با صرف کمترین وقت و هزینه عوض کنید. شما می توانید با سلیقه خودتان و با ساخت تابلو در خانه به دیوار هایتان روحی تازه ببخشید. این تابلو ها می تواند متشکل از هر چیزی که شما به آن علاقه دارید یا برایتان نمادین است باشد.

آموزش ساخت تابلوهای تزیینی

در این پاراگراف ساخت یک تابلوی تزیینی را به شما آموزش می دهیم. برای شروع کار و ساخت تابلو در خانه به وسایل زیر نیاز پیدا خواهید کرد :

چند قلمو (متشکل از قلموهای نازک و ضخیم)

یک تکه کاغذ

یک بوم نقاشی

یک شاخه برگ

یک کاسه ی کوچک

یک بطری رنگ آکریلیک

یک قوطی رنگ اسپری

یک قوطی اسپری چسب

مراحل ساخت تابلو

ساخت تابلو در خانه

مراحل ساخت این تابلو بسیار ساده است، آنقدر ساده است که ممکن است شما را به یاد روز های مدرسه و رنگ آمیزی های آن زمان ها بیاندازد. سعی کنید بوم خود را با رنگی که می خواهید در نهایت برگ تان به آن رنگ در بیا ید رنگ کنید و سعی کنید تمام سطح بوم را با این رنگ بپوشانید. برای این کار شما به یک کاسه، قلموی ضخیم و رنگ اکریلیک نیاز خواهید داشت.

 حالا می توانید شاخه را روی یک تکه کاغذ بگذارید و کمی اسپری چسب به آن بپاشید، این کار را برای این انجام می دهیم که زمانی که آن را روی بوم می گذاریم و با اسپری روی آن رنگ میریزیم لیز نخورد بعد از آن که کار اسپری زدن شما به سطح کار تمام شد برگها را از بوم جدا کنید و اجازه دهید که بوم به خوبی خشک شود. حالا می توانید با یک قلموی نازک برای آن برگ سایه و جزئیات بسازید. پیشنهاد ما به شما این است که چند قاب به این شکل بسازید و کنار یکدیگر قرار دهید تا زیبایی ای دو چندان پیدا کنند. برای اطلاع از خرید چسب ورق طلا با ما همراه شوید.

ایده هایی برای نصب تابلو

بعد از مسئله ساخت تابلو در خانه به مسئله نصب این تابلو ها می رسیم. برای نصب تابلو ها نیز مانند هر کار دیگری باید از قاعده ای خاص تبعیت کنید. به عنوان مثال برای نصب قاب ها بهتر است اصول فاصله ها را در نظر بگیرید و تابلو هایی را که می خواهید کنار هم قرار بگیرند با فاصله ای کمتر از 5 سانتی متر با هم وصل کنید. برای اجرا، تعادل بصری را فراموش نکید این یکی از مهم ترین اصل ها در همه کار های هنری می باشد.

به عنوان مثال سعی کنید قاب هایی که هم سایز هستند را تقریبا کنار یکدیگر قرار دهید. قاب تابلو هایی که کنار هم قرار می گیرند را تقریبا کنار یکدیگر قرار دهید تا زیبایی و هماهنگی خودشان را حفظ کنند و در نهایت جلوه ای متعادل را ایجاد کنند. چیدمان عمودی تابلو ها برای بالای شومینه یا بالای یک میز کنسول می تواند بسیار و شیک باشد. این تابلو هایی که شما قرار است به دیوار خانه تان بیاویزید قرار نیست حتما چیز خاصی باشند در ادامه ایده های جالبی را برای قاب کردن برای شما آورده ایم. برای ساخت تابلو های مدرن با رزین اپوکسی و کسب اطلاعات کافی برای خرید رزین اپوکسی شفاف با ما تماس بگیرید.

کلکسیون های تان را قاب کنید

یکی از ایده های جالب برای قاب گرفتن، قاب گرفتن کلکسیون هایی است که تا کنون جمع کرده اید. شما می توانید این کلکسیون را قاب کنید تا هر روز از زیبایی آنها لذت ببرید.

صدف های دریایی را به دیوار قاب کنید

اگر شما به جمع کردن صدف علاقه دارید می توانید این صدف ها را جمع کنید و آنها را با استفاده از یک تابلو به دیوار اتاق خود بچسبانید، تا هر روز با دیدن آنها به یاد خاطرات خوب خود بیافتید.

وسایل دست ساز خود را به دیوار بیاویزید 

یکی از دیگر کار هایی که شما می توانید انجام دهید این است که وسایلی که خود ساخته اید و یا لباس های قدیمی مادر یا مادر بزرگ خود را به دیوار بیاویزید.

تابلوهایی از جنس صفحه های مجله مورد علاقه تان

یکی از دیگر ایده ها این است که صفحاتی از مجله یا روزنامه اتی که به آن علاقه دارید را قاب بگیرید و به دیوار خانه خود بچسبانید.  این کار حس و حال عجیبی به خانه شما می دهد. برای آشنایی با ابزار ساخت زیورآلات دست ساز با سایت هنری آنلاین همراه باشید.

 

نظر خود را وارد نمایید.

خبرنامه

دریافت آخرین اخبار
back to top