ساخت میز چوبی

25 اردیبهشت

ترکیب چوب با رزین

ترکیب چوب و رزین یکی از زیبا ترین تلفیقات است. این دو عنصر در کنار یکدیگر چنان جذابیت و زیبایی را به رخ می کشند که فکر می کنم هیچ ترکیب دیگری برای ساخت میز چوبی به این زیبایی و خاصی نباشد. ظاهر میز هایی که با این ترکیب ساخته شده اند بسیار جذاب و شیک می باشد این ترکیب شکلی عجیب و غریب و در عین حال پر از حس های خوب را به کسانی که آنها را می سازند القا می کند. رزین ها ماده هایی شفاف هستند که حسی ما بین شیشه و آب را به بیننده خود منتقل می کنند، البته هزینه الجرا این رزین ها کمی بالا می باشد اما واقعا زیبایی آنها خیره کننده است. برای خرید رزین اپوکسی شفاف باما همراه باشید. در بعضی موارد دیده شده برای دیزاین قسمت هایی از میز را چرم کار می کنند و این چرم حس سلطنتی و گران بها تری را به آن میز می دهد، برای خرید وسایل چرم دوزی نیز باما همراه باشید. چرم ها در انواع و برند های مختلفی در بازار عرضه می شوند اما مهمترین دسته بندی که برای چرم ها می توان قائل شد دسته بندی چرم های طبیعی و مصنوعی می باشد.

ساخت میز چوبی

همیشه خلق کردن برای ما انسان ها مسئله ای جذاب بوده است همه با برای ساختن چیزی به دست خودمان ذوق زده می شویم. اما برای برخی افراد در کل تولید و خلق یا ساختن دغدغه است، این افراد اصولا فنی تر از افراد دیگر هستند. این افراد ممکن است به نجاری نیز علاقه مند شوند چرا که نجاری نیز کاری فنی و تخصصی محصوب می شود. افرادی که به درست کردن اشیای چوبی علاقه مند هستند با ساختن این اشیاء حس خوبی پیدا می کنند و از دیدن آنها لذت زیادی می برند. میز چوبی یکی از لوازم خانگی است که تقریبا در هر خانه ای وجود دارد، چرا که همیشه میز ها لازم و ضروری هستند و البته که میز های چوبی حس خیلی بهتری را به ما می دهند، گویا این وسایل گرمای بیشتری را به خانه ی ما هدیه می دهند، از این رو ساخت میز چوبی همیشه با طراحی هایی جدید همراه بوده است. امروزه این میز های چوبی را با ابزار و وسایل زیادی به صورت تلفیقی با مواد دیگری می سازند که در ادامه به معرفی آنها برای شما می پردازیم. برای ساخت میز چوبی ممکن است شما به لوازم زیادی نیاز داشته باشید اما از طرفی دیگر ممکن است شما با ابزار بسیار کمی بتوانید میزی زیبا و ساده را بسازید و این حتما به مدل انتخابی شما بستگی دارد. برای اطلاع از ابزار ساخت زیورآلات دست ساز نیز باما همراه باشید

ساخت میز با پایه سم آهویی

میز هایی که پایه هایی آهویی دارند یکی از قدیمی ترین و پر کاربرد ترین میز ها برای ایرانیان بوده اند، این میز ها در خانه هر ایرانی دیده می شود و گویا همیشگی هستند، البته با توجه به اینکه امروزه میزهایی بسیار متنوع و مدرن طراحی می شود استفاده از این میز های پایه آهویی کمتر شده است. شناسه ی این میز ها این است که پایه های آنها دارای قوسی زیبا و جذاب می باشد.

ساخت میز با چوب نراد

چوب نراد یکی از چوب های ارزان قیمت است. شما با استفاده از این چوب می توانید هزینه های ساخت میز چوبی خود را به حداقل برسانید. روش استفاده از این چوب ها به این صورت است که شما با پرس کردن تخته های چوب نراد که سفید رنگ نیز هستند می توانید میزی زیبا و شیک را بسازید. البته شما می توانید روی این چوب ها را با ورق طلا تزیین کنید، برای اطلاع از نحوه خرید چسب ورق طلا باما همراه باشید. جالب است بدانید که چوب نراد در حالت خام خود کرم رنگ است و با استفاده از شاپان و سیلر و نیم پلی استر و یا رنگ های گیاهی است که امکان رنگ کاری این چوب فراهم می شود.

ساخت میز غذا خوری با چوب و فلز

یکی از ترکیب های جالب و جدید برای ساخت میز چوبی ترکیب چوب و فلز است. این ترکیب طرفداران خاص خود را دارد و حتی امروزه اساتیدی به نام در سراسر دنیا از این ترکیب استفاده می کنند و برای آن وقت می گذارند. اصولا در این ترکیب از فلز برای ساخت پایه ها به کار می برند و چوب را در جاهایی که بیشتر قابل لمس می باشد به کار می برند.

نظر خود را وارد نمایید.

خبرنامه

دریافت آخرین اخبار
back to top