رنگ پارچه استایل مات کد 629 خاکستری

واحد : عدد                            رنگ : خاکستری

حجم : 59 میل                      نوع رنگ : مات

تولید : شرکت کادنس             حلال : آب

ساخت ترکیه

موجودی: در انبار موجود نیست
کد محصول: 629
67,000 تومان

رنگ استایل مات پارچه با کیفیت بالا و بر پایه آب می باشد ، این رنگ روی اکثر سطوح پارچه ای قابل استفاده است .

رنگ استایل مات پارچه ترکیبی از رنگ دانه و چسب است مانند بیندر . قبل از استفاده ابتدا پارچه را شسته و خشک کنید .

پس از پایان رنگ آمیزی برای تثبیت رنگ ها بعد از گذشت یک روز سطح پارچه را از پشت به مدت 5 دقیقه اتو بکشید .

توجه : قبل از استفاده به خوبی تکان دهید

پیشنهاد خریدارن

اسپری رنگ متالیک پارچه کد 1123 خاکستری
115,000 تومان
آویز طلایی طرح قفس1.9*1.3
1,000 تومان
آویز زرده قلم طرح درخت 1.2*1
1,000 تومان
آویز زرده قلم طرح آدمک 1.6*0.8
1,000 تومان
آویز زرده قلم طرح پرنده 1.7*1.5
1,000 تومان
مطالب مرتبط
آموزش نقاشی روی کفش

 رنگ آمیزی چرم

برای رنگ آمیزی چرم در ابتدای کار باید چرم را برای رنگ آمیزی آماده کنید، برای خرید وسایل چرم دوزی با ما همراه باشید. بهتر است در ابتدای کار سوراخ چرم را بزنید و بعد آن را رنگ آمیزی کنید تا کار شما یکدست شود. بهتر است چرم را با استفاده از روغن کمی نرم کنید، اگر سطح چرمتان تمیز نیست حتما آن را با استفاده از دستمال و الکل تمیز کنید. حالا می رسیم به مرحله رنگ زدن چرم، در این مرحله باید تصمیم بگیرید که می خواهید رنگ را رقیق کنید یا خیر، به یاد داشته باشید که هر چه رنگ رقیق تر باشد کم رنگ تر نیز می باشد. برای رقیق کردن رنگ در ابتدا باید بدانید رنگ شما بر چه پایه ای است به عنوان مثال اگر رنگ بر پایه آب است آن را باید با استفاده از آب رقیق کرد اما اگر بر پایه روغن است با روغن باید آن را رقیق کنیم. می توانید برای اعمال رنگ به چرم از یک پارچه استفاده کنید. بعد از آنکه رنگ چرم خشک شد می توانید روی آن یک روغن برای جلای کار بزنید.

 

آموزش نقاشی روی کفش

در این مقاله چند مورد رنگ آمیزی روی وسایل مختلف را برای شما توضیح داده ایم، اما برای رنگ آمیزی با ورق طلا و خرید چسب ورق طلا با سایت معتبر هنری آنلاین همراه باشید. در این مقاله بیشتر در رابطه با آموزش نقاشی روی کفش صحبت کرده ایم. جالب است بدانید شما می توانید با رنگ ساده پارچه کفش های خود را نقاشی کنید و نیازی به رنگ خاصی ندارید. مواد مورد نیاز برای نقاشی روی کفش شامل موارد زیر می باشند :

  • کفش پارچه ای ساده
  • رنگ پارچه
  • قلمو نرم
  • ماژیک

در ابتدای کار با ماژیک طرح مورد نظر خود را روی کفش پارچه ای بکشید، بهتر این است که از قسمت روی کفش شروع به طراحی کنید. بعد از آنکه تمام طرح های کفش را کشیدید با استفاده از رنگ پارچه شروع به رنگ آمیزی پارچه کنید. به یاد داشته باشید که بهترین نوع قلمو برای این کار قلمو های سر گرد می باشد چرا که برای ظریف کاری نیز مناسب می باشند. در انتهای کار شروع به رنگ آمیزی زبانه کفش کنید.

نقاشی روی کفش سفید با طیف رنگ

برای انجام این نوع از آموزش نقاشی روی کفش به یک جفت کفش سفید، یک پاکت رنگ پودری پارچه و یک روغن وازلین نیازمندیم. حالا روی لبه سفید کفش مقداری وازلین بزنید تا در طول رنگ آمیزی رنگی نشود. حالا نوبت به پودر رنگ میرسد، برای استفاده از این پودر باید آن را داخل آب بریزید و آن را هم بزنید و سپس رنگ را به هرجا که دوست دارید می توانید اعمال کنید. اما در این آموزش باید قسمت جلویی کفش را داخل این محلول فرو ببرید و بعد از آنکه کفش را از داخل محلول در آوردید با استفاده از یک دستمال سعی کنید رنگ را به قسمت هایی از کفش که سفید است بکشانید شما با این کار یک طیف رنگی ایجاد می کنید. شما می توانید برای دیزان بیشتر کفش خود از زیورآلات نیز می توانید استفاده کنید چرا که امروزه این روش بسیار مد شده است. برای تهیه ابزار ساخت زیورآلات دست ساز با ما همراه باشید.

نقاشی روی کفش با خطوط رنگی

یکی از راهکار هایی که شما می توانید برای تغییر چهره کفش های قدیمی خود انجام دهید این روش است، شما برای رنگ آمیزی کفش با این روش به مقداری نوار چسب، یک پد رنگ کاری کفش و دو نوع رنگ پارچه نیاز دارید. حالا با استفاده از این نوار چسب قسمت هایی از پارچه را که نمی خواهید رنگ آمیزی شوند را با چسب بپوشانید و بعد از آن با قلمو روی قسمت هایی را که می خواهید رنگ بزنید. به یاد داشته باشید که بهتر است صبر کنید رنگ کفش خشک شود و بعد از آن چسب ها را از روی کفش بکنید. برای خرید تمامی وسایل هنری به ویژه خرید رزین اپوکسی شفاف با ما همراه باشید.

خبرنامه

دریافت آخرین اخبار
back to top