انواع کاردستی با چوب بستنی

19 خرداد

ساخت جامدادی با چوب بستنی

ساخت جامدادی رومیزی کار بسیار ساده ای می باشد و این کار به این صورت است که، شما چوب بستنی ها را دور یک لیوان می چینید و به وسیله چسب چوب به یکدیگر متصل می کنید تا شکل لیوان را به خود بگیرند، زمانی که خشک شد می توانید لیوان را از آنها جدا کنید و جامدادی خود را رنگ آمیزی کنید. برای خرید چسب ورق طلا با هنری آنلاین همراه باشید.

ساخت عروسک چوبی با چوب بستنی

یکی از زیبا ترین کار های هنری ساخت عروسک چوبی می باشد، این کار را با رنگ آمیزی یک چوب بستنی به شکل عروسک انجام دهید. می توانید برای موهای عروسک از پارچه یا کاغذ بهره ببرید. خرید رزین اپوکسی شفاف خود را از فروشگاه های معتبر مانند هنری آنلاین انجام دهید.

انواع کاردستی با چوب بستنی

یکی از روش ها برای پرورش خلاقیت کودک درست کردن کاردستی با لوازم دور ریختنی مانند چوب بستنی است. ساختن انواع کاردستی با چوب بستنی می تواند علاوه بر سرگرمی موجب به وجود آمدن وسیله هایی کاربردی شود. در این مقاله سعی بر این داشته ایم که ساختن چند وسیله را با چوب بستنی به شما آموزش دهیم. خلاقیت و خلق اثر همیشه هیجان را با خود به ارمغان می آورد. شما می توانید بدون پرداخت هزینه گزاف و با صرف وقت و البته خلاقیت با چیدن کنار هم همین چوب بستنی های به درد نخور کاردستی هایی بسیار زیبا از جمله دست‌بند، زیر لیوانی، قاب عکس، جامدادی،بوک مارک و بسیاری از وسایل های تزئینی دیگر را بسازید. اگر شما در این راه خلاقانه و هوشمندانه عمل کنید می توانید از این راه حتی کسب درآمد نیز داشته باشید. در ادامه انواع  کاردستی ها با چوب بستنی را برای شما لیست کرده ایم. برای آموزش های بیشتر و آشنایی با ابزار ساخت زیورآلات دست ساز و خرید وسایل چرم دوزی با هنری آنلاین همراه باشید.

ساخت جعبه با چوب بستنی

یکی از جالب ترین و کاربردی ترین انواع کاردستی با چوب بستنی ساخت جعبه های کوچک است. ساختن این جعبه های کوچک سخت نیست، شما باید برای این کار روی یک مقوای مربع یا مستطیل چوب بستنی ها را روی یکدیگر بچینید تا شکل جعبه را به خود بگیرند، حتما با مشاهده عکس جعبه که برای شما قرار داده ایم نحوه چیدن چوب بستنی ها را متوجه خواهید شد.

ساخت دستبند با چوب بستنی

یکی از دیگر انواع کاردستی با چوب بستنی درست کردن دستبند است، برای ساخت آن به یک چوب بستنی با سایز بزرگ نیاز است، باید چوب بستنی را در آب بخیسانید تا کمی منعطف شود تا بتوانید آن را داخل لیوانی قرار دهید تا فرم دستبند را بگیرد، حالا اجازه دهید چوب بستنی شما کاملا خشک شود. بعد از آن سطح چوب را سمباده بزنید و آن را رنگ آمیزی کنید تا دستبند شما زیبا و خاص شود.

وسایل لازم برای ساخت جامدادی با چوب بستنی

  • قوطی نوشابه
  • چوب بستنی
  • چسب مایع
  • نخ کنفی
  • رنگ
  • قلمو

شما حتما در خانه خود قوطی های نوشابه زیادی برای دور انداختن دارید، ما در این بخش به شما آموزش می دهیم که چطور با استفاده از چوب بستنی و این قوطی های نوشابه جامدادی هایی زیبا را بسازید. شما با الگوی قوطی نوشابه می توانید گلدان و جامدادی بسازید، انتخاب این موضوع با شما می باشد. پس از اتمام کار مثل همیشه سعی کنید تا جعبه را به زیبایی رنگ آمیزی کنید. شما می توانید از روبان و مهره ها برای تزئین این وسایل بهره ببرید.

وسایل لازم برای ساخت آویز فرشته

  • مقوا
  • کاتر
  • نخ کنفی
  • چوب بستنی
  • چسب چوب
  • مهره های تزیینی
  • ماژیک های رنگی، گواش یا آب رنگ

بهتر است در ابتدای کار رنگ فرشته را انتخاب کنید تا با توجه به آن رنگی که مد نظرتان است فرشته ها را رنگ آمیزی کنید. برای ساختن دست های فرشته بهتر است چوب بستنی را نصف کنید. بال های فرشته را با مقوا یا روزنامه بسازید و به فرشته بچسبانید تا فرشته شکل بگیرد. برای ساخت سر آن بهتر است از یک مهره چوبی با سایز بزرگ بهره ببرید و در همان اول کار نخ آویز را از داخل مهره رد کنید و به پشت فرشته بچسبانید. در نهایت می توانید آن را با روبان و مهره کاملا تزئین کنید.

کاردستی با چوب بستنی برای کودکان

یکی از کادو های جالبی که شما می توانید به کودکان بدهید این است که یا استفاده از چوب بستنی برای او کاردستی درست کنید و کودک را خوشحال کنید. برای این کار می توانید با کنار هم قرار دادن 3 عدد چوب بستنی یک هواپیما برای کودک بسازید و با رنگ آمیزی این کاردستی حال و هوایی تازه را به کاردستی خود بدهید. همچنین شما با اضافه کردن مقداری کاموا و یا پارچه بافت دار می توانید یک کاردستی به شکل سوسمار یا دیگر حیوانات بسازید.

نظر خود را وارد نمایید.

خبرنامه

دریافت آخرین اخبار
back to top