ورق توت کالی نقره ای

موجودی: در انبار موجود نیست
زمان تحویل: یک روز کاری
13,000 تومان

پیشنهاد خریدارن

ورق توت کالی طلایی
13,000 تومان
قاب گردن آویز کد:001
8,000 تومان
چسب حرارتی کوچک
4,000 تومان
بطری استوانه ای 3.5*1.5 سانت
4,500 تومان
ورق طلا 100 عددی
165,000 تومان
مطالب مرتبط
جدیدترین آموزش اجرای ورق طلا

موارد استفاده از ورق طلا

شما می توانید از خرده های این ورق که مانند طلا می باشند در رزین ها بریزید و میز یا دیگر وسایل خود را زیبا تر کنید. برای خرید رزین اپوکسی شفاف با ما همراه باشید.

از این ورق طلا بیشتر برای آنتیک کردن فریم انواع وسایل خانه از قاب عکس و آینه استفاده می شود .

شما می توانید برای زیبایی بیشتر کار از تلفیق ورق طلا با دکوپاژ  استفاده کنید که بسیار هم زیبا است.

یکی از دیگر کار آیی های ورق طلا استنسیل کردن کار می باشد، یعنی به جای رنگ کردن از ورق طلا استفاده کنید.

شما می توانید با استفاده از ورق طلا افکت هایی رنگی روی سطح کار اعمال کنید.

جدیدترین آموزش اجرای ورق طلا

در این آموزش که با عنوان جدید ترین آموزش اجرای ورق طلا در خدمت شما هستیم قصد داریم اجرای ورق طلا روی مبل را به شما آموزش دهیم. به یاد داشته باشید که برای شروع کار بهتر است هر لوازمی را که می توانید از مبل ها جدا کنید، منظور ما از لوازم دشک، زه یا دیگر موارد می باشد این کار را انجام دهید تا تنها اسکلت مبل شما باقی بماند. حالا اگر مبل شما قدیمی است تمام چاله ها و تو رفتگی های آن را پر کنید و بعد از آن سمباده بزنید تا یکنواخت شود، به یاد داشته باشید که در این مرحله دارین زیر کارتان را می سازید پس سعی کنید با دقت این کار را انجام دهید. حالا که زیر کار شما آماده شد می توانید چسب ورق طلا را به همه سطوحی که می خواهید ورق طلا را اعمال کنید بمالید، برای خرید چسب ورق طلا با سایت معتبر هنری آنلاین همراه باشید، برای اعمال چسب از قلمویی نرم استفاده کنید. حالا چسب ورق طلا را چند ساعت به حال خود رها کنید تا خشک شود این پروسه اصولا بین 1 تا 4 ساعات طول می کشد، به یاد داشته باشید که وقتی چسب ورق طلا خشک می شود رنگ آن تغییر می کند و از سفید به بی رنگی و شفافیت می رسد. حالا نوبت به چسباندن ورق طلا می رسد این مرحله را با دقت کامل انجام دهید چرا که همانطور که می دانید ورق های طلا خیلی نازک و ظریف می باشند و احتمال پاره شدن آنها خیلی زیاد است، بهترین روش برای وصل کردن این ورق های طلا استفاده از انبر های چوبی می باشد اما از آنجایی که کار با آنها کمی دشوار می باشد می توانید از دستکش استفاده کنید. بعد از آنکه ورق طلا را به سطح کار اعمال کردید می توانید با یک دستمال یا پنبه به روی سطح کار ضربه بزنید تا کار بهتر بچسبد. حالا با استفاده از یک دستمال دیگر اضافه های چسب را بگیرید تا کار تمیز تر شود. در مرحله آخر به اعمال پوشش روی سطح کار می رسیم، برای این کار می توانید از لاک الکل، وارنیش یا کیلر استفاده کنید. 

 

حلال چسب ورق طلا

دوام چسب ورق طلا

آنچه شما به عنوان دوام چسب ورق طلا از آن انتظار دارید بستگی به چسب انتخابی شما دارد، از این رو ما بر خرید چسب ورق طلا از سایت ها و با فروشگاه های معتبر تاکید داریم و همواره شما را به خرید از فروشگاه های معتبر ترغیب می کنیم. اگر چسب ورق طلا شما اصل باشد دوام آن نیز بالا تر است. ورق های طلا به دلیل حساسیت بالا و همچنین وجود خاصیت آنها که ظریف بودن است برای چسبیدن روی سطح کار باید به وسیله چسب مخصوص و با قابلیت بالا چسبانده شود تا دوام کار بالا تر برود. شما با خرید چسب ورق طلا اصل می توانید کیفیت بسیار خوب و دوام و ماندگاری بالا را از آن محصول انتظار داشته باشید. جالب است بدانید حلال چسب ورق طلا آب است.

حلال چسب ورق طلا

حلال چسب ورق طلاآب است. با ترکیب این ماده حیاتی و چسب ورق طلا شما می توانید این چسب را رقیق کنید و از آن برای کار های ظریف تر بهره ببرید. اما اگر شما بخواهید این چسب را خنثی کنید نیز می توانید از مقادیر بیشتری آب بهره ببرید تا اثر چسب ورق طلا را از بین ببرید. میزان آب لازم برای از بین بردن اثر آن بستگی به نوع چسب ورق طلای مصرفی شما دارد. برای خرید چسب ورق طلا دقت لازم را به خرج دهید تا نوع اصل آن را تهیه کنید. چسب های ورق طلا در انواع مختلف و همینطور سایز های مختلف در بازار عرضه می شوند.

ورق طلا چیست

ورق های طلا یا فلزات شبیه به آن مثل ورق نقره و مس لایه های بسیار نازکی از همان جنس هستند که برای ایجاد نمای فلزی و طلایی روی انواع وسایل مورد استفاده قرار می گیرند. این ورق ها را روی سطوحی مانند شیشه، چوب، فلز، سفال و سرامیک و همینطور پلی استر اعمال می کنند. برای چسباندن این ورق ها روی سطوح ذکر شده از چسب ورق طلا استفاده می کنند. در بعضی موارد چسب را به تنهایی روی کار میزنند اما در مواردی دیگر با استفاده از حلال چسب ورق طلا یعنی آب چسب را رقیق می کنند و بعد آن را به سطح کار اعمال می کنند. ورق های طلا در انواع مختلفی در بازار عرضه می شوند. این ورق ها می توانند طرح دار یا ساده باشند.

موارد استفاده از چسب ورق طلا

  • برای چسباندن ورق طلا روی دیوار
  • برای چسباندن ورق طلا روی میز ها و دیگر لوازم چوبی
  • برای چسباندن ورق طلا روی ظروف شیشه ای
  • برای چسباندن ورق طلا روی ظروف با جنس پلی استر
  • برای چسباندن ورق طلا روی آینه
  • برای چسباندن ورق طلا روی رزین

خبرنامه

دریافت آخرین اخبار
back to top