مواد اورینت پارچه تکسکو کد: 413

تولید کننده: شرکت تکسکو ترکیه
موجودی: 1 عدد
کد محصول: 413
زمان تحویل: یک روز کاری
6,000 تومان

پیشنهاد خریدارن

نخ کنفی 3mm
1,000 تومان
تور کتان 2 سانت کد 1031
7,500 تومان
تور کتان 2 سانت کد 1033
7,500 تومان
رنگ پارچه مات تکسکو کد 2017 زرد لیمویی
6,000 تومان
رنگ پارچه متالیک تکسکو کد 242 یشمی
6,000 تومان
مطالب مرتبط
آموزش نقاشی روی پارچه

 طراحی مانتو

مهم ترین گام برای تولید مانتو شیک و خاص طراحی آن ها می باشد، طراحی مانتو پیش از آنکه به فوت و فن و دانش نیاز داشته باشد استعداد و علاقه نیاز دارد و کسانی اصولا در این کار و رشته موفق می شوند که به این سمت و سو حرکت کرده اند، آنها عاشق کارشان هستند و از وقت گذاشتن برای آن لذت می برند، البته این مسئله اهمیت آموزش های تخصصی در این رابطه را کم رنگ نمی کند چرا که این دو مورد مکمل یکدیگر می باشند. جالب است بدانید زمانی که تصمیم میگیرید طراحی مانتو کنید حتما باید از دوخت و دوز نیز سر در بیاورید حتی اگر قرار نیست آنها را خودتان بدوزید، به همین خاطر است کسانی که دوره های طراحی لباس و مد را در دانشگاه می گذرانند نیز ملزم به گذراندن دوره های زیادی با مفهوم دوخت و دوز می باشند. به یاد داشته باشید که خلاقیت و نوآوری نیز یکی از موارد مهم در طراحی مانتو است از این رو سعی کنید هر چند وقت یکبار به کلاس های مختلف در این جهت بروید و با شرکت در آنها دید خود را وسیع تر کنید و دست به کار های خلاقانه بزنید. به یاد داشته باشید که شما همیشه به عنوان یک طراح باید از مد روز خبر داشته باشید و آن را روی مانتو های خود به سلیقه خود اعمال کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا دیگر آموزش نقاشی روی انواع پارچه را برای شما توضیح دهیم. برای خرید وسایل چرم دوزی نیز با سایت هنری آنلاین همراه باشید.

آموزش نقاشی روی پیراهن

نقاشی روی پیراهن یکی از ساده ترین انواع نقاشی می باشد، بیشتر افراد برای نقاشی روی پارچه از الگو و طرح استفاه می کنند ولی شما اگر بخواهید می توانید این طرح را خودتان با دستان خودتان بکشید، دراین مقاله که با عنوان آموزش نقاشی روی انواع پارچه در خدمت شما هستیم قصد داریم این نقاشی را با دست رنگ آمیزی کنیم اما طرح آن آماده است. برای کار ما به کاربن، پیراهن، طرح موردنظر، قلمو، رنگ هایی برای نقاشی نیاز داریم. حالا طرح مورد نظرتان را با کاربن به پیراهن اعمال کنید، حالا شروع به زدن رنگ ها در جای خودشان کنید، برای این کار بهتر است ابتدا نقاط  روشن را رنگ آمیزی کنید و بعد سراغ نقاط تیره بروید. در این نوع از طراحی تا می توانید سعی کنید به صورت سایه روشن کار کنید تا نقاشی شما زیبا تر به نظر برسد. به یاد داشته باشید که بازار کار مانتو امروزه بسیار داغ است از ین رو شما با شرکت در کلاس هایی در این رابطه می توانید بازار کار و آینده خوبی را برای خود پیش بینی کنید. برای خرید ابزار هنری و خرید چسب ورق طلا با سایت معتبر هنری آنلاین همراه باشید.

آموزش نقاشی روی پارچه

ما در این آموزش نقاشی روی پارچه چند مورد از راهکار های اجرای آن را به شما آموزش داده ایم و درباره طراحی و اهمیت آن بر روی زندگی انسان ها برای شما نوشته ایم، امیدواریم که این مقاله مورد پسند شما قرار گرفته باشد و برای شما مفید باشد. نقاشی روی پارچه امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است و روی مانتو، یپراهن های زنانه و مردانه و هر پارچه دیگری قابل اجرا است.

طراح زیورآلات

برای خرید ابزار ساخت زیورآلات دست ساز با ما همراه باشید. از آنجایی که طراحی زیورآلات بسیار جالب است این را خالی از لطف ندیدیم که این مورد را نیز در این مقاله به شما توضیح دهیم از این رو با ما همراه باشید. جالب است بدانید برای طراحی زیورآلات تجربه بسیار با اهمیت است از این رو بسیاری از استادان در این زمینه بر این باورند که باید کلاس های طراحی زیورآلات همراه با کارآموزی باشد این به این معنا است که دانشجو باید تا مدتی به عنوان کار آموز جایی کار کند تا دستش به  کار عادت کند و کار را یاد گیرد. شما می توانید انتخاب کنید که می خواهید یک طراح معمولی باشید یا یک طراح حرفه ای و اگر انتخاب شما یک طراح حرفه ای می باشد برای آنکه به هدف خود برسید باید زیاد کار کنید و تجربه به دست بیاورید باید از اینکه همیشه تنها زیورآلات را کوچک و بزرگ کنید دست بردارید و به سمت اینکه خلاق باشید گام بردارید.

ویژگی های طراحان موفق

  • یک طراح خوب باید بتواند با هرکسی ارتباط خوب و مواثر بر قرار کند.
  • طراح خوب باید حس رقابت داشته باشد و همواره تلاش کند چیزی بهتر از همتایان خود تولید و طراحی کند.
  • برای آنکه یک طراح خوب باشید باید همیشه ایده های جدید و زیبا داشته باشید.
  • یک طراح خوب باید توانایی طراحی داشته باشد، این به این معنا است که بتواند نظرات خود را روی کاغذ بیاورد و آنها را رسم کند.
  • یک طراح خوب باید متریال کارش را خوب بشناسد و انواع با کیفیت آن را بشناسد.
  • همانطور که پیش تر نیز اشاره داشته ایم مهارت های خیاطی برای یک طراح بسیار با اهمیت است. چرا که به او کمک می کند درک بیشتری از اینکه استفاده از چه متریالی در طراحی کدام لباس بهتر است کمک می کند.
  • داشتن روحیه کار تیمی نیز یکی از مهمترین عناصر است که از شما یک طراح موفق می سازد.
  • یک طراح باهوش باید به غیر از آنکه جریان مد را دنبال می کند بتواند مد را در چند ماه آینده پیش بینی کند.
  • یک طراح حرفه ای قدرت تجسم بالایی دارد او زمانی که دارد به طراحی فکر می کند آن را تجسم می کند و آن را روی کاغذ می آورد تا دیگران نیز این طرح ها را ببینند و بشناسند.
  • یکی از دیگر قابلیت های یک طراح حرفه ای باید حس تجاری قوی باشد، اصولا طراحان مد بزرگ، دارای مهارت های تجاری زیادی نیز هستند.
  • برای خرید وسایل هنری و خرید رزین اپوکسی شفاف با ما همراه باشید.

خبرنامه

دریافت آخرین اخبار
back to top