قیمت چسب ورق طلا

07 فروردین

خرید چسب ورق طلا

در کاربرد های مختلف ورق طلا، خرید چسب ورق طلا امری ضروری می باشد. چرا که برای فیکس کردن این ورق ها روی کار حتما باید از یک ماده ای چسبنده استفاده شود، برای این کار همیشه از چسب ورق طلا استفاده می کنند چرا که این چسب با داشتن فرمولاسیون خاص خود موجب می شود این ورق های نازک به راحتی روی کار بچسبند بدون اینکه هیچگونه آسیبی ببینند. یکی از دیگر عوامل مواثر استفاده از چسب ورق طلا این است که این چسب موجب می شود رطوبت و آب از زیر کار به روی ورق نفوذ نکند. در ادامه درباره قیمت چسب ورق طلا برای شما نوشته ایم.

قیمت چسب ورق طلا

قیمت چسب ورق طلا بسته به نوع آن و کیفیت آن می تواند متفاوت باشد. چسب های ورق طلا انواع مختلفی دارند و کشور سازنده آنها می تواند متفاوت باشد. چسب ورق طلایی که در فروشگاه هنری آنلاین به فروش می رسد ساخت کشور ترکیه می باشد و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. برای خرید چسب ورق طلا تحقیقات لازم را انجام دهید تا از اصل بودن آن و مناسب بودن قیمت چسب ورق طلا اطمینان حاصل فرمایید. یکی از دیگر عوامل مواثر در قیمت چسب ورق طلا سایز این چسب و در واقع مقدار چسب است. برای خرید چسب ورق طلا با ما همراه شوید.

 روش استفاده از چسب ورق طلا

روش استفاده از چسب ورق طلا به چند مورد خاص بستگی دارد، اول از همه آن که جنس زیر کار شما چیست، و بعد از آن اینکه سطح کار شما دارای چه میزان گل و نقش است. اگر شما یک سطح صاف و یکدست دارید و می خواهید روی آن چسب ورق طلا را اعمال کنید بهترین حالت استفاده از قلمو است اما اگر شما سطح نا صافی را در اختیار دارید و می خواهید چسب ورق طلا را به آن اعمال کنید بهتر است چسب را با استفاده از آب رقیق کنید و بعد آن را با استفاده از قلمو کوچک به سطح کار بزنید. چسب را جوری بزنید که به همه گل و نقش های سطح کارتان نفوذ کند، به یاد داشته باشید که حلال چسب ورق طلا آب می باشد.

 

نحوه چسباندن ورق طلا

بعد از اعمال چسب ورق طلا درواقع بعد از زدن چسب به تمام سطح کار باید به چسب اجازه دهید زمانی را سپری کند تا کاملا خشک شود. این زمان بستگی به چسب مصرفی شما و کیفیت آن دارد. ممکن است بین 1 تا 3 ساعت طول بکشد. بعد از گذر این زمان چسب خشک می شود و حالت مایع و شل بودن خود را از دست می دهد. بعد از آن می توانید اقدام به چسباندن ورق طلا کنید. به یاد داشته باشید از آنجا که چسبندگی چسب ورق طلا زیاد است و همچنین ورق های طلا نازک هستند، ورق بعد از رسیدن به چسب کاملا به آن می چسبد. در انتهای کار بهتر است برای بهتر چسبیدن ورق یک دستمال را روی آن بکشید تا ورق طلا کاملا بچسبد.

نظر خود را وارد نمایید.

خبرنامه

دریافت آخرین اخبار
back to top