ساخت کتابخانه دست ساز

10 تیر

ساخت کتابخانه با تخته و نخ

برای آشنایی با ابزار ساخت زیورآلات دست ساز با ما همراه باشید. اگر می خواهید کتابخانه ای خاص را به خانه خود بیاورید می توانید از این روش استفاده کنید، به یاد داشته باشید که این نوع از کتاب خانه قدرت زیادی ندارد و نمی تواند کتاب هاب زیادی را روی خود جای دهد از این رو این کتاب خانه برای آنهایی که کتا هایی زیاد دارند کاربردی نمی باشد. برای این کار شما به دو یا سه تخته چوب نیاز خواهید داشت طول این تخته ها میتواند متفاوت باشد، حالا شما به یک تکه میله فلزی و یا چوبی و یک ریسمان محکم به عنوان مثال یک تکه سیم فلزی و دو گیره دیواری و البته پیچ و مهره  نیاز دارید. در ابتدای کار دو سر تخته ها را به فاصله دو سانتی متر از لبه تخته و در اندازه مشخصی بین دو سوراخ موجود سوراخ کنید. حالا زمان اتصال میله فلزی یا چوبی به دیوار رسیده است. ارتفاع مناسبی را برای جایگاهی که قرار است کتابخانه خود را در آنجا نصب کنید انتخاب کنید، میله را با استفاده از گیره های دیواری و به وسیله پیچ و مهره محکم ببندید، حالا ریسمان را به سه طول کاملا متفاوت قطع کنید، این کار را به طوری انجام دهید که هر طول در نظر گرفته شده دارای دو ریسمان باشد و در نهایت شش ریسمان داشته باشید. حالا یک طرف ریسمان را یک گره محکم بزنید و سر دیگر آن ریسمان را از سوراخ موجود عبور دهید و آن را دور میله بچرخانید، حالا از دور میله چوبی یا فلزی از سوراخ دوم عبور دهید و در انتها گره ای بزنید و این کار برای تمامی آنها ادامه دهید.

ساخت کتابخانه دست ساز

بسیاری از ما دوست داریم که کتابخانه مورد علاقه خودمان را خودمان بسازیم ما در این مقاله ساخت کتابخانه را به شما آموزش خواهیم داد. ساخت کتابخانه به دست خودتان ممکن است در ظاهر سخت و نشدنی به نظر بیاید اما در کل به این شکل نیست با ما همراه باشید تا به شما آموزش دهیم. کتابخانه ها زمانی که دست ساز باشند شکل و حس دیگری پیدا می کنند و ارزش آنها بیشتر می شود. برای ساخت کتاب خانه شما می توانید با خرید رزین اپوکسی شفاف کتابخانه خود را زیبا تر کنید، با سایت هنری آنلاین برای خرید هر نوع وسیله هنری همراه باشید تا از اصل بودن اجناس و کیفیت بالای آنها اطمینان حاصل فرمایید.

ساخت کتابخانه با چند تکه چوب

یکی از بهترین چوب ها برای ساخت کتابخانه چوب های ام دی اف می باشد، این نوع از چوب ها در اطراف ما به فراوانی یافت می شوند. شما می توانید این چوب ها را به شکل های متفاوتی در ساخت کتابخانه به کار بگیرید. یکی از ساده ترین روش های استفاده از چوب های ام دی اف به این صورت است که شما در ابتدای کار 2 گیره نگهدارنده فلزی را به دیوار خود نصب می کنید و این ام دی اف ها را روی آن قرار می دهید. یکی از دیگر راهکار ها برای فیکس کردن این چوب ها بر روی دیوار این است که شما می توانید با استفاده از میخ و چسب این تخته ها را به دیوار بچسبانید، در ابتدای کار جایی را که قصد  دارید کتابخانه قرار گیرد را با مداد علامت بزنید و بعد از آن میخ را کمی پایین تر از علامت به دیوار بکوبید و بعد از آن پشت تخته چوب را به چسب آغشته نمایید و به دیوار بچسبانید، برای خرید این چسب و خرید چسب ورق طلا با هنری آنلاین همراه باشید.

ساخت کتابخانه با جعبه میوه

جالب است بدانید که شما می توانید با جعبه های به دردنخور میوه برای خود کتابخانه ای زیبا و جالب  بسازید. شما می توانید با استفاده از این باکس ها و کمی خلاقیت از یک چیز به درد نخور چیزی زیبا و خواستنی بسازید. در ابتدای کار تعدادی جعبه میوه را تهیه کنید، دقت کنید که جعبه ها سالم باشند و بعد از آن آنها را به صورت مختلف اما با ربط به یکدیگر کنار هم بچسبانید، می توانید برای زیبایی بیشتر این جعبه ها را رنگ آمیزی کنید به یاد داشته باشید که این رنگ ها باید با یکدیگر هارمونی داشته باشند. می تووانید داخل این جعبه ها را با پارچه یا شمع تزئین کنید تا کتابخانه ای زیبا تر داشته باشید، برای خرید وسایل چرم دوزی با هنری آنلاین همراه باشید.

نکاتی برای ساخت کتابخانه

قبل از آنکه شروع به ساخت کتابخانه دلخواه خود کنید بهتر است با این نکات که به شما یادآور شده ایم آشنا شوید، قبل از هرکاری اهمیت این موضوع پر رنگ است که شما به چه مقدار فضا برای کتابخانه نیاز دارید از این رو باید تعداد کتاب ها و فضای لازم را برآورد کنید. به یاد داشته باشید که اگر تعداد کتاب های شما زیاد است بهتر است به جای افزایش طول کتابخانه تعداد طبقات آن را افزایش دهید چرا که کتابخانه ای که طول زیادی دارد اصولا تاب می خورد و زیبایی خود را از دست می دهد. ارتفاع مناسب هر طبقه با طبقه دیگر به طور استاندارد اصولا 50 تا 60 سانتی متر می باشد. برای ایجاد عمق مناسب بهتر است سایز یکی از بزرگ ترین کتاب های خود را اندازه بگیرید. از سلیقه خود استفاده کنید و با کاغذ دیواری و رنگ ها نمای کتابخانه خود را زیبا تر کنید و به آن روحی تازه ببخشید. در ادامه با آموزش ساخت کتابخانه دست ساز با شما همراه خواهیم بود.

نظر خود را وارد نمایید.

خبرنامه

دریافت آخرین اخبار
back to top