رنگ اکریلیک متالیک

07 فروردین

رنگ اکریلیک متالیک چیست؟

رنگهای اکریلیک متالیک مانند انواع رنگهای اکریلیک می باشد ولی با این تفاوت که نسبت به انواع دیگر این رنگها از براقیت خاصی بهره می برد این براقیت به دلیل وجود اکلیل در این نوع از رنگهاست .رنگهای اکریلیک متالیک درخشنده هستند،انعکاس نور دارند و رنگهای متالیک کادنس نسبت به رنگهای دیگر برندهای موجود در بازار بسیار متنوع تر هستند.

رنگ هنری چیست: 

اگرتصمیم به شروع کار پتینه یا نقاشی گرفته اید ، یکی ازمحصولاتی که بیش از همه محصولات هنری به آن نیاز دارید رنگ های هنری هستند. رنگهای هنر پتینه و نقاشی در دو شاخه رنگهای اکریلیک و رنگهای روغنی هستند.در نگاه اول شاید این رنگها هیچ تفاوتی باهم   نداشته باشند اما این نظریه کاملا اشتباه است. در حالیکه ازهردو  نوع این رنگها برای خلق آثار هنری استفاده می شود ، ولی بسیار با هم متفاوت هستند.

اما چه رنگی را باید انتخاب کنیم :

در این قسمت میخواهیم به شما کمک کنیم تا شما همراهان گرامی بنا به تکنیک و سبک کاری خود بهترین نوع رنگ را انتخاب کنید.

خواص رنگ اکریلیک کادنس:

رنگهای اکریلیک کادنس به سرعت خشک میشود به همین دلیل به شما این قابلیت را میدهد که سرعت عمل بیشتری درخلق آثار خود داشته باشید و به شما اجازه میدهد رنگهای زیادی را روی هم استفاده نمایید.

اگر برای کار با رنگهای اکریلیک  به زمان بیشتر نیاز داشته باشیم چه باید انجام دهیم ؟

درصورتی که در زمان استفاده از رنگ اکریلیک به زمان بیشتر نیاز داشتید با استفاد از مدیوم گلیز کادنس استفاد نمایید این محصول زمان خشک شدن رنگ اکریلیک را بیشتر می کند .

ایا رنگهای اکریلیک قابلیت ترکیب دارند؟

رنگ های اکریلیک کادنس باهم قابل ترکیب می باشند و شما این امکان رو بدست میاورید که طیف رنگی جدیدی را بدست اورید.

نکته : در زمان ترکیب برای ساخت رنگ جدید حتما رنگها باید با هم هم خانواده باشند.

چرا رنگ اکریلیک کادنس نسل جدید رنگهاست ؟

رنگهای اکریلیک کادنس بر پایه آب بوده وهیچ گونه موادشیمایی در ان استفاده نشده است و استفاده کودکان برای نقاشی نیز توصیه میشود در صورتی که دست کودک آغشته به رنگهای کادنس حتی در دهان خود برده باشد مسمومیت وهیچ مشکل دیگری برایش ایجاد نمیشود . رنگهای اکریلیک کادنس بو ندارند و هیچگونه حساسیتی برای پوست و تنفس ایجاد نمی کنند. که با توجه به مسائل زیست‌محیطی و عدم استفاده از حلال‌های آلی و مواد مضر کاربردی این نوع رنگ‌ها روبه افزایش است. (این محصول تمام استاندارهای جهانی را بدست آورده است .

حلال رنگ اکریلیک چیست؟

درهنگام استفاده از رنگ اکریلیک با توجه پایه آب بودن محصول در هنگام استفاده میتوانید این رنگها را با آب رقیق تر نمایید و تمام قلمو ولوازم مورد استفاده خود را با آب بشورید . ولی تا زمانی که خشک نشده باشد . زمانی که این رنگها خشک شوند در برابر آب بسیار مقاوم میشوند .

طیف رنگی اکریلیک چگونه است ؟

رنگ های اکریلیک طیف گسترده ای دارد و رنگ اکریلیک کادنس در گروه ساده با108رنگ ، فسفری با 4 رنگ ، فلورسنت یا شب تاب با 4 رنگ و متالیک با 60 رنگ موجود میباشد که هریک در گروه خود قابل ترکیب هستند .

رنگ اکریلیک بر روی چه سطوحی قابل اجرا ست ؟

رنگ اکریلیک بر روی کلیه سطوح چوبی ،ام دی اف ، بوم ، سنگ ، گچ ، موم(شمع) ، پارچه ، کاغذ ، فلز و........ قابل استفاده می باشد .

ایا رنگ اکریلیک انعطاف پذیر هستند؟

رنگ اکریلیک انعطاف‌ پذیر است و به همین علت روی تمام سطوح از جمله مدل‌های خمیر کاغذ ، پارچه و کفش قابل استفاده است.

اما بهتر است برای استفاده بر روی هر یک از این اشیاء از رنگهای  اکریلیک مخصوص همان شي استفاده نماید تا از کیفیت بالاتری برخوردار شوید .

رنگ اکریلیک چگونه قابل شستشو یا فیکس میشود؟

رنگهای اکریلیک به خودی خود در برابر آب مقاوم هستند اما بهتر است برای طول عمر بیشتر و حفظ کیفیت اولیه برای همیشه از انواع وارنیش اکریلیک استفاد نمایید.

روش اجرای رنگ اکریلیک چگونه است ؟

برای اجرای رنگ اکریلیک میتوانید از انواع قلمو ، غلطک و پیستوله  استفاده نمایید.

امیدواریم از این محصول استفاده نموده و کمال رضایت را داشته باشید .

لطفا نظرات خود را در مورد این محصول در قسمت نقد بررسی بفرمایید.

با تشکر هنری آنلاین


شما میتوانید از اینجاه صفحه رنگ های اکریلیک متالیک رو مشاهده نماید .

 ویدیو اول 
 
 
 
ویدیو دوم

نظر خود را وارد نمایید.

نظرات
1399/03/27 18:41
عالی بود

خبرنامه

دریافت آخرین اخبار
back to top