تلا ترانسفر طرح روز مادر کد 130

واحد : عدد

ابعاد : 48*33 سانت

محصول : شرکت کادنس

 ساخت : ترکیه

  

موجودی: 5 عدد
کد محصول: 130
55,000 تومان

دکوپاژچسبی یا تلا ترانسفر چیست:

دكوپاژ چسبی یا تلا ترانسفر محصول شرکت کادنس که برای اولین بار در دنیا توسط این شرکت تولید شده است وتوسط سایت هنری انلاین به شما علاقه مندان هنر عرضه میگردد امید است که از این محصول استفاده کرده دنیایی از زیبایی را خلق نمایید . 

فرق دکوپاژ چسبی یا تلا ترانسفر با دکوپاژهای دیگه :

یکی از تفاوتهای مهم دکوپاژ تلا ترانسفر در استفاده آسان این محصول نسبت به محصولات مشابه است همانطور که از نام محصول {دکوپاژ چسبی} مشخص است این محصول از کاغذ خاصی تولید شده که درعین نازک بودن بسیار مقاوم و قابل انعتاف پزیر بر روی سطوح می باشد پشت این محصول چسبی بود وبرای دکوپاژ کردن دیگر نیازی به چسب دکوپاژ نمیباشد . 

بله درست شنیدید با تلا ترانسفرکادنس (دکوپاژ چسبی) دیگر نیازی به چسب دکوپاژ ندارید . 

دکوپاز مخملی یا دکوپاژمخملی پرزکوتاه چیست :

یکی دیگر از مشخصات این محصول داشتن پرز مخملی است که تلاترانسفر با همین نامه (دکوپاژ مخملی) هم در بازار شناخته میشود. روی چه سطوحی میتوان با تلا ترانسفر یا دکوپاژ مخملی دکوپاژ انجام داد. 

روی چه سطوحی میتوان با تلا ترانسفر دکوپاژ انجام داد:

شما مي‌توانيد آن را روي هر سطحي اجرا كنيد؛ از چوب گرفته تا ديوار، درهاي كابينت، روي شيشه، سنگ يا حتی سطوح پارافيني مانند شمع.

پس همین الان به سراغ وسایل داخل انباری رفته و تعدادی از وسایل را برای این کار انتخاب کنید. تلا ترانسفر نسل جدید کاغذ دکوپاژ همانطور که قبلا هم ذکرشده بود دکوپاژ(Decoupage)يكي از تكنيك‌هاي بسيار ساده و زيبا براي جلوه بخشيدن به وسايل قديمی و كهنه است. به بیان ساده هنر دکوپاژ برش الگوهای تصویری و چسباندن آنها را روی وسایل است، در اينجا شما میتوانید از نسل   جدید  کاغذهای دکوپاژ استفاده نماید ولذت بیشتر و زیبایی دوبرابری با طرح های مخملی دلنشین ایجاد نماید.

توجه: از این محصول نمیتوانید بر روی پارچه دکوپاژ نماید.

دکوپاژ تلا ترانسفر چگونه فیکس میشود:

برای تثبیت دکوپاژ از وارنیش مخملی کادنس میتوانید استفاد نماید.

در آینده ای نزدیک فیلم اموزشی کار با دکوپاژچسبی (تلاترانسفر) در این قسمت گذاشته میشود تا طریقه استفاده از این محصول به زبان ساده برای شما همراهان توضیح داده شود امید است هنرالاین بتواند در هنرنمایی شما هنرمندان نقش کوچکی را ایفا نماید.

درصورتی که اطلاعات بیشتری در مورد این محصول دارید و یا اینکه در زمان استفاده از این محصول تجربیات جدیدی بدست آورده اید خوشحال میشم که این تجربیات و اطلاعات رو به ما انتقال داده تا در اختیار دیگر اعضا گروه  هنری الاین قرار دهیم.

با تشکر هنری الاین

         

مشخصات محصولات
دسته بندی بر اساس طرح مناسبت ها

پیشنهاد خریدارن

چوبی کد 404/1 اردو خوری
18,000 تومان
چوبی کد 405 اردو خوری
19,000 تومان
قاب گردن آویز طلایی کد:164
6,500 تومان
آویز طلایی طرح گل1.4*1.4
1,500 تومان
چوبی کد 174 آویز قلبی دیواری
28,500 تومان 31,500 تومان

خبرنامه

دریافت آخرین اخبار
back to top