انواع چسب ورق طلا

21 اسفند

طریقه زدن چسب ورق طلا

طریقه زدن چسب ورق طلا کاملا مشخص است و طریقه اجرا برای انواع چسب ورق طلا یکسان است. برای این کار ابتدا سطح مورد نظر را به چسب آغشته کنید و کمی صبر کنید تا چسب به طور کامل خشک شود (در این حالت چسب از سفید به بی رنگ تغییر رنگ می دهد). در مرحله بعدی می توانیم ورق را روی چسب پهن کنیم، فقط به یاد داشته باشید ورق طلا جنس نازک و حساسی دارد و به محض برخورد با چسب به آن می چسبد و جدا کردن آن موجب پاره شدن این ورق نازک می شود. در زمان چسباندن ورق اگر قسمتهایی از کار خالی ماند است مشکلی ندارد چرا که می توانیم آنها را با تکه های کوچکتری از ورق طلا بچسبانیم.

انواع چسب ورق طلا

چسب ورق طلا تاثیر شایانی در تمیز و مرتب در آمدن پایان کار دارد از این رو بهتر است برای خرید چسب ورق طلا دقت لازم را به خرج دهید. چسب های ورق طلا در بسته بندی های گوناگون با سایز های مختلف در بازار عرضه می شوند. اصولا این دسته بندی ها در 60، 90، 120 میل موجود می باشند. شما بسته به میزان نیاز خود هرکدام مناسب باشد را می توانید تهیه کنید. درواقع چسب ها با حجم کمتر برای کارهای کوچکتر مناسب است و چسب های بزرگتر برای کارهای بزرگتر مناسب است. البته برند های متنوعی برای چسب ورق طلا نیز موجود است و این انواع چسب ورق طلا  هستند که موجب تنوع این محصول و کیفیت آن می شود.

خرید چسب ورق طلا

چسب ورق طلا با قابلیت های خاص خودش برای چسباندن ورق های زینتی مثل طلا، مس، نقره و پلاتینیوم کاربرد دارد. در خرید چسب ورق طلا دقت لازم را لحاظ کنید چرا که این چسب باید کیفیت و قدرت چسبندگی لازم را داشته باشد تا نهایت کار تمیز از آب در بیاید. انواع چسب ورق طلا به وفور در بازار موجود می باشد اما مهم این است که این چسب را در نوع اصل از یک سایت یا کارخانه معتبر خریداری کنیم. این چسب ها زنده هستند، یعنی بعد از خشک شدن بازهم چسبندگی دارند. یکی از نشانه های خشک شدن این چسب این است که آن پس از خشک شدن بی رنگ می شود. به یاد داشته باشید یکی از نشانه های اصل بودن و کیفیت بالای یک چسب این است که چسب بعد از خشک شدن شفافیت زیادی داشته باشد.

خرید ورق طلا

پوشاندن اجسام و سطوح مختلف با رنگ طلایی از قدیم بسیار مرسوم بوده است. اما در گذشته بیشتر برای طلایی کردن و دیوار ها و اجسام از آب طلا استفاده می کردند. اما امروزه ما با استفاده از تکنولوژی بسیاری از کار های خودمان را راحت تر کرده ایم، ورق طلا نیز از این پروسه خارج نیست. امروزه با به وجود آمدن انواع چسب ورق طلا و خود ورق طلا با ضخامتی بسیار کم و پوشش مناسب کار بسیار آسان تر شده است. ما می توانیم با زحمت کمتر و حتی در خانه خودمان و با دانش اندک کار های پتینه کاری و یا قدیمی کاری را با این ورق ها انجام دهیم و از نتیجه کار خودمان لذت لازم را ببریم.

انواع چسب ورق طلا موجود در فروشگاه هنری آنلاین :

اسپری چسب ورق طلا

چسب ورق طلا 70 میل

چسب ورق طلا 120 میل

نظر خود را وارد نمایید.

خبرنامه

دریافت آخرین اخبار
back to top