خمیر پلیمری دانکار قهوه ای کد 121

واحد : عدد                          رنگ : قهوه ای

وزن : 50 گرم                       کشور سازنده : ایران

نوع خمیر : متالیک                محصول : شرکت دانکار

  

موجودی: 65 عدد
کد محصول: 121
64,500 تومان

Fimo خمیر فیمو

چند سالی هست که نام خمیر فیمو را به عنوان متریالی برای ساخت مجسمه و زیورآلات می شنویم. در ابتدای باید خدمتتون عرض کنم که خمیر فیمو نام یک متریال هنری نیست و فیمو تنها نام یکی از برندهایی است که این خمیر را تولید می کند و این خمیر خارق العاده و دوست داشتنی خمیر پلیمری نام دارد و توسط برندهای مختلف تولید می شود.

خمیر دانکار یا خمیر پلیمری دانکار

خمیر پلیمری دانکار برای کارهای مدل سازی حرفه ای و ساخت زیورآلات مناسب می باشد . خمیر دانکار قابلیت فرم دهی و ایستایی خوبی دارد و از این جهت برای مجسمه هایی با جزئیات زیاد کاربرد دارد.

نحوه پخت خمیر دانکار

خمیر دانکار تحت حرارت پخته و سفت می شود و قبل از آن که در فر قرار بگیرد به هیچ وجه خشک نمی شود. برای پخت خمیر دانکار می بایست از فرهای برقی کانوکشن استفاده شود. فرهای مایکروویو ( فر موج پز) به هیچ وجه برای پخت خمیر دانکار مناسب نیستند و درصورتی که از فرهای گازی بخواهید استفاده کنید باید حتما حرارت از پایین و غیر مستقیم باشد در غیر اینصورت سطح خمیر میسوزد .

توجه : بهتر است از فر غدا برای پخت خمیر پلیمری استفاده نکنید

  پخت خمیر دانکار

مدت زمان و درجه حرارت پخت خمیر دانکار روی بسته های آنها نوشته شده است. خمیر دانکار را می بایست در دمای ۲۳۰ درجه فارنهایت برابر با ۱۱۰ درجه سانتیگراد به مدت ۳۰ دقیقه حرارت داد.

گاهی می توان بر اساس تجربه مدت زمان پخت را بیشتر کرد. اما مراقب باشید که خمیر نسوزد. اگر خمیر دانکار را در مدت زمان کمتر از ۳۰ دقیقه پخت کنید مقاومت لازم را به دست نخواهد آورد و به راحتی با ناخن یا اشیا تیز خراش بر می دارد و اگر کار ظریفی مانند شاخه و برگ گل درست کرده باشید به راحتی می شکند.

انواع خمیرپلیمری دانکار

خمیر پلیمری دانکار در دو دسته خمیر طرح دار پلیمری و خمیر ساده در چهار نوع ساده ، متالیک،شب تاب و فسفری نسبت به برندهای از تنوع بالاتری در بازار ایران موجود میباشد و بعد از خمیرفیمو بیشترین استقبال و رضایت هنرمندان هنر عروسک خمیری و هنر ساخت زیورالات خمیری رو جلب کرده است .

پیشنهاد خریدارن

خمیر پلیمری دانکار سفید کد 92
53,500 تومان
خمیر پلیمری دانکار مشکی کد 91
44,500 تومان
خمیر پلیمری دانکار نخودی روشن کد 100
44,500 تومان
خمیر پلیمری دانکار زرد روشن کد 127
44,500 تومان
خمیر پلیمری دانکار نقره ای کد 118
64,500 تومان

خبرنامه

دریافت آخرین اخبار
back to top