کاربرد اسپری چسب ورق طلا

04 اردیبهشت

طاکوبی با اسپری چسب ورق طلا

در این روش ابتدا سطح کار را با رنگ طلایی می پوشانیم این رنگ می تواند رنگ مولتی سورفیس باشد. تا ورق طلای ما جلوه ای زیباتر داشته باشد. بعد از آن اسپری چسب ورق طلا را کاملا میزنیم به طوری که کل سطح کار به چسب آغشته شود. حالا ورق های طلا را با استفاده از پد یا ورق تمیز و سفید به سطح کار اعمال می کنیم. پروسه کار به این صورت است که ابتدا ورق های طلا را با همان پدها به صورت ضربه ای به سطح کار میزنیم و بعد از آن با دست یا با همان پد ورق طلا را فشار می دهیم تا کاملا به سطح کار بچسبد. کاربرد اسپری چسب ورق طلا در زمانی که سطح کار شما دارای پستی و بلندی هایی است بسیار بیشتر است چرا که استفاده از اسپری چسب ورق طلا دیگر سختی های اعمال چسب ورق طلا با قلمو را ندارد و راحت تر به پستی و بلندی ها نفوذ می کند.

کاربرد اسپری چسب ورق طلا

همانطور که می دانید از چسب ورق طلا برای چسباندن ورق های طلا بهره می برند. تفاوت چسب ورق طلا و اسپری چسب ورق طلا در بیشتر بودن کاربرد اسپری چسب ورق طلا نسبت به نوع ساده آن است. این مزیت به این معنی است که شما وقتی چسب را با استفاده از اسپری به کار اعمال می کنید حتما کار با سهولت بیشتری انجام می شود، اما مهمترین مسئله این است که شما با استفاده از این اسپری ها چسب را به همه سطح کار اعمال می کنید و موجب می شوید ورق طلا ها نیز بهتر به سطح کار بچسبند و سطوحی که با استفاده از قلمو نمی شود به آنها چسب را اعمال کرد با این اسپری ها حتما آغشته به چسب می شوند. برای خرید چسب ورق طلا با ما همراه باشید.

ورق طلا و نقاشی ابسترکت

برای این کار ابتدا قسمت هایی از یک بوم را با استفاده از اسپری چسب ورق طلا، ورق طلا بچسبانید. می توانید این ورق ها را با استفاده از چسب ورق طلا نیز بچسبانید اما آگاه باشید که کاربرد اسپری چسب ورق طلا از نوع ساده آن بیشتر است چرا که موجب می شود کار در نهایت بسیار تمیز تر از آب در بیاید. حال که ورق طلا ها را اعمال کردید، می توانید کار نقاشی را شروع کنید، ما این کار را با رنگ های روغنی انجام می دهیم به این صورت که قلمو را داخل رنگ می زنیم و آن را کمی روی بوم می کشیم حالا قلمو را در رنگ دیگری که در تن رنگ قبلی باشد اما با آن متفاوت باشد می زنیم و آن را روی بوم می کشیم. آنقدر این کار را ادامه می دهیم تا کل تابلوی ما رنگی شده باشد. حتی این رنگ ها می توانند کمی روی ورق طلا های ما را بگیرند تا طبیعی شوند.

ورق های قیمتی

جالب است بدانید که ورق های دیگری به جز ورق طلا وجود دارند که نمایی فلزی و زیبایی را به سطح کار اعمال می کنند. این ورق ها شامل ورق برنز، مس، آلمینیوم و نقره می شوند. این ورق ها بسیار نازک هستند و از نوع ساده خود که از خود طلا یا نقره ساخته شده باشد بسیار کم هزینه تر هستند چرا که قطر آنها بسیار کمتر است. البته این ورق ها با آنکه بسیار نازک هستند بازهم دارای ارزش هستند و قیمت آنها خیلی پایین نمی باشد. این ورق ها را می توانید از فروشگاه های آنلاین خریداری کنید. برای استفاده از هرکدام از این ورق ها کاربرد اسپری چسب ورق طلا مشهود است. این اسپری چسب کار با این ورق ها را بسیار راحت تر می کند.

نظر خود را وارد نمایید.

خبرنامه

دریافت آخرین اخبار
back to top