چگونه چسب ورق طلا اصل را تشخیص دهیم؟

26 اسفند

کابرد های چسب ورق طلا

چسب ورق طلا اصل برای چسباندن و پتینه کاری با ورق طلا، ورق مس و ورق نقره کاربردی است و روی سطوح زیر قابل اجرا است :

  • دیوار
  • شیشه
  • سفال
  • سرامیک
  • پلی استر
  • چوب
  •  گچ

روش تشخیص چسب ورق طلا اصل

چسب ورق طلا های متنوعی در بازار به فروش می رسند. اما برای خرید چسب ورق طلا باید بسیار دقت کرد چرا که بعضی از چسب ها با تاریخ مصرف گذشته در بازار به فروش می رسد. بعضی از چسب های ورق طلا در بازار تاریخ مصرف مشخص و درست دارند اما کیفیت لازم را برای چسباندن ورق ها ندارند و در پایان کار یا خوب نمی چسبد یا دچار پستی و بلندی هایی می شود. با خرید چسب ورق طلا می توانید انواع ورق های نقره و مس را روی سطح دلخواه بچسبانید. اگر در کار های خود از چسب ورق طلا اصل استفاده کنید ورق طلا شما ماندگاری بیشتری پیدا می کند چرا که این چسب اصل از رسیدن آب به زیر کار جلوگیری می نماید.

مصارف درمانی ورق طلا

جسب ورق طلا جدا از مصارف تزئینی که دارد، استفاده های درمانی نیز دارد و این ماده یعنی طلا از قدیم به از بین برنده انرژی های منفی معروف بوده است. اما امروزه از این ماده خاص ماسک هایی می سازند و آنها را روی پوست خود قرار می دهند. امروزه متخصص ها معتقدند که استفاده از این ماسک موجب آرامش روح و جسم و تمرکز حواس می شود. از دیگر فواید طلا برای پوست این است که این ماده به پوست درخشانی و لطافت بی نظیری می بخشد. جالب است بدانید در یکسری از کلینیک های فوق تخصصی با بهره گیری از خواص طلا بسیاری از بیماری های روحی و روانی را درمان می کنند.

آموزش اعمال ورق طلا در نقاشی ساختمان

اگر می خواهید ورق طلا را روی سطوح گچی به کار ببرید باید اول سطح گچی را با رنگ روغنی و یا اکریلیک بپوشانید و منتظر شوید تا خشک شوند و بعد از آن نوبت به اعمال چسب طلا می رسد. لطفا برای خرید چسب ورق طلا دقت لازم را به خرج دهید و چسب ورق طلا اصلرا خریداری کنید تا مشکلی پیش نیاید. حالا چسب را با کمی آب مخلوط کنید تا همانند شیر رقیق شوند. حالا می توانید چسب ورق طلا اصل را روی دیوار بزنید و کمی منتظر شوید تا خشک شود. بعد از آن ورق را روی چسب ها بچسبانید ولی دقت داشته باشید که این ورق ها بسیار نازک هستند از این رو در اعمال آن دقت لازم را لحاظ بفرمایید. بعد از اتمام کار میتوانید یک پارچه بدون پرز و یا یک اسفنج را روی سطح کار بکشید تا کاملا یک دست و صاف شود.

 

منبع: هنری آنلاین

نظر خود را وارد نمایید.

خبرنامه

دریافت آخرین اخبار
back to top