چسب دستمال به سطوح سخط 120 میل

واحد : عدد

 

حجم : 120 میل

 

محصول : شرکت کادنس ترکیه

از چسب دستمال کادنس برای دکوپاژ دستمال طرح دار کاغذی المانی استفاده میشود . با استفاده از این چسب شما میتوانید انواع طرح های دستمال کاغذی روی سطوح سخط مثل چوب ،ام دی اف ، سنگ ، شیشه ، سرامیک و....استفاده نماید . این محصول بیس آب بوده و پس از استفاده میتوانید قلموی خود را بشوید . اطلاعات بیشتر را در شرح کامل مطالعه نماید .

 

موجودی: 45 عدد
72,000 تومان

چسب دستمال

 از چسب دستمال کادنس برای دکوپاژ دستمال طرح دار کاغذی المانی استفاده میشود . با استفاده از این چسب شما میتوانید انواع طرح های دستمال کاغذی روی سطوح سخط مثل چوب ،ام دی اف ، سنگ ، شیشه ، سرامیک و....استفاده نماید .چسب دستمال به سطوح سخت کانس محصول شرکت کادنس ترکیه میباشد .

 پس از استفاده ازچسب دستمال چگونه قلموی خود را چگونه تمیز کنیم؟  

این محصول بیس آب بوده و پس از استفاده میتوانید قلموی خود را باآب بشوید . اما توجه داشته باشید که قبل از اینکه چسب شما خشک شده باشد این کار را انجام دهید .

ایا ازچسب دستمال سطوح سخط میتوان برای چسباندن دستمال روی پارپه استفاده کنیم؟

خیر این چسب مخصوص سطوح جامد وسخط میباشد و برای چسباندن دستمال روی پارچه باید از چسب دستمال کاغذی به پارچه کادنس استفاده کنید .

ایا پس از دکوپاژ دستمال روی سطوح سطح کار نیاز به فیکس کننده دارد؟ 

چسب دستمال کاغذی حلال در آب است اما بعد از خشک شدن کاملا ثابت شده و قابل شست و شو می شود. با این حال برای مقاومت آثار در مقابل شست و شوی مداوم بهتر است از انواع فیکساتورها و جلا دهنده ها مانند اسپری کیلر،وارنیش، کریستال سر وارنیش و ... استفاده کرد

از چسب چوب میتوان به جای چسب دستمال استفاده کرد ؟

خیر چسب چوب در هنگاه استفاده برای دکوپاژ دستمال مثل حرارت دادن سلفن عمل میکند و دستمال خودش رو جمع میکنه و به خوبی روی سطح کار شما نمی خوابه و کار شما تمیز از کار در نمیاد .

شروع کار با چسب دستمال کادنس

ابتدا سطح کار مورد نظر خود را کاملا تمیز کنید . سپس زیر کار خودتون رو با رنگ روشن ترجیا سفید رنگ امیزی کنید .سپس طرح دستمال مورد نظر خود را انتخاب و دور ان را باقیچی جدا نماید . حالا تکه های جدا شده را روی بیس خود گذاشته و با قلموی نرم به ارامی چسب دستمال را روی ان بکشید و دقت کنید که کل سطح دستمال شما چسب دستمال خورده باشد . حالا با استفاده از رنگ اکریلیک رنگی به کار خود جلوه ببخشید . در خاتمه رو کل سطح خود را با استفاده از وارنیش اکرلیک فیکس نماید تا کار شما کاملا قابل شستشو شود .

شما میتوانید برای مشاهده و خرید دستمال کاغذی طرح دار المانی از اینجاه وارد شوید .

شما میتوانید برای مشاهده و خرید وارنیش اکریلیک از اینجاه وارد شوید .

شما میتوانید برای مشاهده وخرید انواع چسب دستمال از اینجاه وارد شوید .

آموزش دکوپاژ روی شیشه

 

 

 

 
 
 




 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

پیشنهاد خریدارن

دستمال طرح دار کد 101
9,000 تومان
تامپون 5 عددی
34,000 تومان
تکسچر بسکت
47,500 تومان
چوبی کد 062/5 جعبه مربع
73,000 تومان 79,000 تومان
وارنیش اکریلیک نیم براق 70 میل کادنس
85,000 تومان

خبرنامه

دریافت آخرین اخبار
back to top