با عرض پوزش - این محصول دیگر در دسترس نیست

ماژیک نقره ای SnowMan رنگ ثابت

واحد : عدد

رنگ : نقره ای

نوع رنگ : ثابت

فرم سطح مقطع : دایره

جوهر باکیفیت ضد آب

مناسب برای انواع سطوح (کاغذ، مقوا، چوب، پلاستیک، شیشه، سنگ و…)

موجودی: در انبار موجود نیست
112,000 تومان

ماژیک نقره ای متال مارکر اسنومن ، یکی دیگر از لوازم بسیار پرکاربرد برند اسنومن است که در رنگ های مختلف ساخته و در بازار موجود می باشد. این ماژیک ها قابلیت استفاده روی سطوح مختلف مانند پارچه، کاغذ، پلاستیک، شیشه، چرم، لباس و غیره را دارد. این تنوع در سطوح قابل نگارش این ماژیک ها را بسیار پر کاربرد کرده و می توانید در بخش های مختلفی مانند صنعت، آموزش، خیاطی و ادارات مختلف از آن ها استفاده کنید.
از آن جا که این ماژیک ها در صنعت نیز به طور مداوم مورد استفاده قرار می گیرند، سمی و قابل اشتعال بودن آن ها می تواند بسیار مشکل ساز و خطر آفرین شود. ماژیک های اسنومن قابل اشتعال نبوده و می توانند گزینه بسیار مناسبی برای صنعت باشند. از طرف دیگر این ماژیک ها بعد از نوشته شدن در زمان بسیار کوتاهی خشک شده و لازم نیست زمان زیادی منتظر بمانید تا خشک شود.
ماژیک نقره ای متال مارکر اسنومن بسیار خوش دست بوده و طراحی ارگونومیک آن باعث می شود استفاده از آن به انگشت های شما فشار نیاورده و شما را خسته نکند. این ماژیک ها طول عمر بسیار بالایی داشته و بنابراین از نظر اقتصادی بسیار به صرفه هستند. زیرا با خرید این ماژیک می توانید تا مدت ها در نهایت کیفیت از آن ها استفاده نمایید. متن های نوشته شده روی سطوح مختلف حتی فلز و پارچه بسیار ماندگار بوده و مدت ها پس از نگارش نیز به صورت کاملا واضح و عالی روی سطوح باقی می ماند.

پیشنهاد خریدارن

چوب بستنی پهن
7,500 تومان
پایه برنزی کد 2014/1
15,000 تومان
ماژیک طلایی SnowMan
80,000 تومان
رزین اپوکسی100 کات 900 میل نیمه رقیق
352,000 تومان
قاب گردن آویز طلایی کد:149/2
4,500 تومان

خبرنامه

دریافت آخرین اخبار
back to top