رولیف پاستا هیلایت پارچه کد 16832 آبی

واحد : عدد                            رنگ : آبی

حجم : 150 میل                     نوع رنگ : براق

تولید : شرکت کادنس             حلال : آب

ساخت ترکیه

موجودی: 138 عدد
کد محصول: 16832
99,000 تومان

رولیف پاستا مجیک لایت خمیری است پر پایه آب که برای ایجاد نمایی برجسته روی پارچه استفاده می شود.
وقتی خشک می شود نمایی درخشان و فلزی ایجاد می کند.
این خمیر مناسب سطوح تیره هستند و بهتر است روی سطوح روشن استفاده نشود .

پیشنهاد خریدارن

رولیف پاستا هیلایت پارچه کد 16795 قرمز
99,000 تومان
رولیف پاستا متالیک پارچه کد 01 سفید
134,000 تومان
رولیف پاستا متالیک پارچه کد 03 طلایی آنتیک
134,000 تومان
رولیف پاستا متالیک پارچه کد 06 بنفش
134,000 تومان
اسپری رنگ پارچه کد 1100 سفید
91,500 تومان
مطالب مرتبط
آموزش نقاشی روی پارچه

نکات مهم در کشیدن نقاشی روی لباس

می توانید برای دیزاین کردن لباس خود از زیورآلات نیز بهره ببرید، به این شکل که به عنوان مثال یک صورت را بکشید که دو گوشواره به گوش دارد و برای گوشواره های او می توانید از گوشواره واقعی استفاده کنید، برای این کار ممکن است به ابزار ساخت زیورآلات دست ساز نیاز پیدا کنید. همچنین شما می توانید با استفاده از کمی چرم تی شرت خود را خاص تر کنید، برای خرید وسایل چرم دوزی با ما همراه باشید. به یاد داشته باشید که از پارچه هایی که در شستشوی آنها از محافظ پارچه و مایع ضد چروک استفاده شده استفاده نکنید چرا که آنها رنگ پارچه را به خود نمی گیرند. پارچه ای که برای طراحی انتخاب می کنید باید از آن نوع پارچه هایی باشد که با دست قابل شستشو می باشد و نیازی به خشک شویی نداشته باشد. قبل از خرید پارچه طرح تان را انتخاب کنید چرا که پارچه ای که قصد خرید آن را دارید باید با طرح دلخواه شما از لحاظ رنگ و جنس همخوانی داشته باشد. بهتر است زمان انتخاب پارچه خود پارچه های ضخیم تر را انتخاب کنید چرا که طرح روی آنها زیبا تر می شود و طراحی روی آنها ساده تر نیز می باشد. در ادامه آموزش نقاشی روی پارچه را برای شما آورده ایم .

آموزش نقاشی روی پارچه

از آنجا که این روزها آموزش نقاشی روی پارچه بسیار گسترش یافته است و همچنین ابزار هایی که برای اجرای نقاشی در دسترس هنر دوستان است بسیار پیشرفته تر شده است و دسترسی به آنها ساده می باشد، هنر نقاشی روی پارچه و تکنیک های چاپ روی پارچه به خصوص روی تی شرت ها با استقبال زیادی روبرو شده است. حتما این را تجربه کرده اید که گاهی به فروشگاه می روید و با بسیاری از تی شرت های زیبا با نقاشی یا عکس هایی زیبا روی آنها مواجه می شوید اما هیچکدام از آنها برای شما زیبا و دوست داشتنی نمی باشد و یا شما طرح خاصی را کشیده اید یا در اینترنت پیدا کرده اید و می خواهید آن طرح را روی تی شرت یا هر لباس دیگری اعمال کنید اما نمی توانید، از این رو ما در این مقاله به شما آموزش می دهیم که چگونه طرح های مورد نظر خودتان را روی البسه خود بکشید و یا آن طرح ها را چاپ کنید. شایان به ذکر است که رنگ های مخصوص پارچه زیادی وجود دارد و حتی تثبیت کننده هایی که موجب می شوند طرح مورد نظر شما تا مدتی طولانی روی لباس شما بماند و لباس شما را قابل شستشو می کنند. کسانی که در کشیدن نقاشی توانمند هستند می توانند طرح خود را روی پارچه ها بکشند و دیگر افرادی که همچنین توانایی ای ندارند می توانند از شابلون ها و استنسیل ها بهره ببرند. کشیدن نقاشی روی لباس از آن که فکرش را می کنید بسیار ساده تر است. برای خرید چسب ورق طلا و خرید رزین اپوکسی شفاف با ما همراه باشید.

آموزش نقاشی روی لباس به روش ساده

برای شروع کار و در ابتدای آموزش نقاشی روی پارچه  باید به شما بگوییم بهتر است پارچه را بشویید تا پرز ها و لایه های چربی آن پاک شود، برای این کار از نرم کننده ها استفاده نکنید. بعد از شستشو بهتر است پارچه را فشرده کنید و بعد از آن تمام چین چروک های به وجود آمده را باز کنید. حالا می توانید طرح مورد نظر خودتان را روی پارچه بکشید یا از آن پرینتی تهیه کنید. حالا به وسیله کاربن خیاطی طرح را روی کاغذ پارچه انتقال دهید. حتما یک لباس کهنه را به عنوان لباس کار بپوشید چرا که احتمال اینکه لباس شما رنگی می شود بسیار زیاد است. یک لایه طلق یا شیشه را در بین لایه های لباس قرار دهید تا رنگش به طرف دیگر لباس علامت نیندازد.بهترین رنگ برای رنگ پارچه رنگ اکریلیک می باشد از این روبا بهره گیری از یک قلموی نازک و رنگ اکریلیک روی طرحی که به وسیله ی کاربن روی پارچه ایجاد کرده اید را به آرامی رنگ آمیزی کنید. عملیات رنگ آمیزی را حتما دو بار تکرار کنید تا رنگ کاملاا به خورد پارچه برود و ثابت بماند. پس از اتمام رنگ آمیزی می توانید با رنگ مشکی دور تا دور نقاشی را دور گیری کرده و کار زیباتر و چشم نوازتری ارائه دهید. حالا لباس را به مدت 24 تا 48 ساعت به صورت افقی در هوای آزاد قراردهید تا حسابی خشک شود. بعد از آنکه از خشک شدن نقاشی مطمعن شدید بلوز را پشت و رو کنید و پشت نقاشی را اتو بزنبد. حالا روی نقاشی یک پارچه پهن کنید و روی نقاسی را نیز یک بار اتو کنید تا طرح شما ثابت تر بماند.

نقاشی روی پارچه با شابلون

وقتی شما لباس تان را با استفاده از شابلون نقاشی کنید حتما در نهایت کار تمیز تری را خواهید داشت برای ایجاد طرح مناسب می توانید شابلون ها را ورق بزنید و زیبا ترین آنها را بیابید یا می توانید بعد از انتخاب طرح مورد نظر، آن را روی طلق پیاده سازی نموده و فضا های داخلی آن را با کاتر برش دهید و به این صورت شابلون مورد نظر خود را تهیه نمایید. در این نوع طراحی نیز بیشتر از رنگ اکریلیک بهره می برند. شابلون را روی پارچه قرار دهید و آن را با سوزن تثبیت نمایید. حالا تکه ابری را به رنگ آغشته نمایید و فضاهای خالی بین شابلون را به صورت ضربه ایی رنگ  کنید حالا می توانید در پایان کار تکه های کاغذ و همینطور اضافات را با کمک موچین از روی سطح کار بردارید. این هم از پایان آموزش نقاشی روی پارچه

خبرنامه

دریافت آخرین اخبار
back to top