رنگ وری چالکی کد 20 خاکستری تیره

واحد : عدد                            رنگ : خاکستری تیره

حجم : 150 میل                      نوع رنگ : مات

تولید : شرکت کادنس             حلال : آب

ساخت ترکیه

موجودی: 58 عدد
146,000 تومان

رنگ وري چالكي(وري چاكي)كادنس رنگي فوق العاده مات بر پایه آب است كه نتيجه اي كه آن ميگيريم ظاهري مخملي ومات جلوه ای شیک است برای استفاده در کابینت آشپزخانه ، مبلمان اتاق نشیمن ، پله های چوبی ، محصولات دکوراسیون چوبی مناسب است.!قبل از استفاده نیازی به آستر کاری یاسنباده کاری زيادي  ندارد می توان آن را مستقیماً روی سطح قرار داد خشک شدن آن نیز سریع است.

به راحتی می توان آن را روی تمام سطوح از جمله سطوح لغزنده اجرا کرد.بدون بو بودن ،پوشش یک دست وبامیزان پوشش بسیار زیاد است، بنابراین اکثر رنگها را با لایه پوشش می دهد.

زمان خشک شدن در مقایسه با سایر رنگ های اکریلیک بسیار کمتر است. سریع خشک می شود می تواند آخرين مرحله ي كار باشد يا آن را با واکس وری چالکی مخصوص این محصول به پایان رساند.با آب و صابون از قلموتمیز می شودفاقد هرگونه ماده مضراست وبسیار روان و بادوام است.

 

چگونه با رنگ وری چالکی دکوراسیون منزل انجام بدیم


سطح محلول باید از روغن و چسب ها با آب و سرکه ياالكل پاک شود. سپس با غلطك يا قلمو به صورت لایه های نازک روي سطح كار انجام می شود. سعی نکنید سطحی را که پوشش می دهيد در یک لایه بپوشانید. سعی کنید به جای یک لایه ، در 2 لایه در لایه های نازک بپوشانید. بین لايه ها 6 ساعت صبر کنید. برای از بین بردن رنگ ناهموار ، از کاغذ سنباده نرم بین لايه ها استفاده کنید. وارنیش ها حداقل 24 ساعت پس از اتمام مراحل رنگ آمیزی استفاده می شوند.می توانید وارنیش مات ، نیمه مات ، براق ، ضخیم لعاب و رزين بزنید. اما بیشترین ارجحیت وارنیش مخملی يا وارنیش استایل مات است.

 

پیشنهاد خریدارن

رنگ وری چالکی کد 03 سفید آنتیک
146,000 تومان
رنگ وری چالکی کد 19 خاکستری
146,000 تومان
رنگ وری چالکی کد 22 آبی تیره
146,000 تومان
واکس وری چالکی شفاف(بی رنگ)
87,000 تومان
رنگ وری چالکی کد 01 سفید
146,000 تومان

خبرنامه

دریافت آخرین اخبار
back to top