دکوپاژ برنجی کد 417

واحد : عدد

ابعاد : 42*30 سانت

محصول : شرکت کادنس

 ساخت : ترکیه

  

موجودی: 14 عدد
کد محصول: 417
61,500 تومان

دکوپاژ چیست:

دكوپاژ (Decoupage) يكي از تكنيك‌هاي بسيار ساده و زيبا براي جلوه بخشيدن به وسايل قديمی و كهنه است. به بیان ساده هنر دکوپاژ برش الگوهای تصویری و چسباندن آنها را روی وسایل است، در اين تکنیک مي‌توانيد با استفاده از دکوپاژبرنجی کادنس طرحي جديد اجرا كنيد و وسايلي را كه از كاربري خارج شده‌اند، احيا كنيد.

اگر از طرح ساده صندلي‌های‌تان خسته شده‌ايد يا يك ميز تلويزيون كهنه داريد كه نگاه كردن به آن براي‌تان تكراري شده و اگر مي‌خواهيد كلي طرح و نقش را به شيوه‌اي مدرن روي ديوار خانه‌تان به نمايش بگذاريد، پیشنهاد ما به شما استفاده از تكنيك دكوپاژ برنجی کادنس است. این هنر مختص سن خاصی نیست و افراد از سه تا صد سال می توانند آن را به راحتی انجام دهند. راهی ارزان، سرگرم کننده و ساده که می تواند به هر وسیله ای ظاهری نو بدهد.اجراي اين تكنيك بسيار ساده است. 

روی چه سطوحی میتوان دکوپاژ انجام داد.

شما مي‌توانيد آن را روي هر سطحي اجرا كنيد؛ از چوب گرفته تا ديوار، درهاي كابينت، روي شيشه، سنگ ، پاچه يا حتی سطوح پارافيني مانند  شمع.

دکوپاژ با چه چسب روی سطوحکار میشه.

چسب مخصوص چسباندن دکوپاژ روی سطوح سخط چسب دکوپاژ یا دکوپاژ پلاس کادنس میباشد. و برای پارچه چسب دکوپاژ پارچه استفاده میشود.

توجه: برای چسباندن دکوپاژ روی پارچه حتما از چسب دکوپاژ پارچه استفاد شود.

دکوپاژ چگونه  فیکس میشود.

برای تثبیت دکوپاژ از انواع وارنیش های مات ، براق ، نیمه براق و مخملی کادنس میتوانید استفاد نماید. 

پس همین الان به سراغ وسایل داخل انباری رفته و تعدادی از وسایل را برای این کار انتخاب کنید.

اگر دکوپاژ به طریق صحیح و تمیز انجام شود می تواند به عنوان راهی برای درست کردن یک هدیه به یک دوست یا منبع درامد جدیدی برای شماهم به کار رود.

در ادامه مطلب یک فیلم اموزشی کار با دکوپاژبرنجی به زبان ساده برای انجام این هنر را به شما آموزش می دهیم که شامل دکوپاژ روی یک سینی سرامیکی می باشد. 

 

پیشنهاد خریدارن

دکوپاژ برنجی کد 374
61,500 تومان
دکوپاژ برنجی کد 325
61,500 تومان
دکوپاژ برنجی کد 322
61,500 تومان
تلا ترانسفر طرح گل کد 275
55,000 تومان
تلا ترانسفر طرح نوشته کد 357
55,000 تومان

خبرنامه

دریافت آخرین اخبار
back to top