آموزش کار با مدیم ترک کرکدیل کادنس

22 آبان

ترک کرکدیل کادنس

ترک کرکدیل کادنس از دو استپ یک و استپ دو تشکیل شده است .

استپ یک ترک کرکدیل

استپ یک این محصول یک ماده سفید رنگ میباشد که پس از استفاده بی رنگ میشود و برای تمام رنگ های ترک کرکدیل استپ دو مشترک میباشد .

توجه: اگر دوست دارید ترک های شما عمیق تر باشد باید استپ یک را دو بار بر روسطح کار خود بزنید به این ترتیب که یک بار روسطح کار کاملا زده شود زمانی که خشک شد دوباره این کار تکرار شود.

استپ دو ترک کرکدیل

استپ دو ترک کرکدیل کادنس از 16 رنگ ساده و 2 رنگ متالیک تشکیل شده است .

باید بدانید : که این رنگ ها قابلیت ترکیب با یک دیگر را دارند و این امکان رو به شما میدهد که شما رنگهای جدید تری خلق نماید .

 توجه : در صورتی که میخواهید ترک های درشت تری داشته باشید استپ دو را غلیظ تر روی سطح کار بزنید و هر چه این استپ غلیظ تر باشد ترک های شما درشت تر میشود

نکته : استپ دو ترک کرکدیل را تا زمانی که خیس هست میتوانید غلیظ تر بزنید و بعد از خشک شدن این کار امکان ندارد.

ترک کرکدیل بر روی چه اجسامی قابل اجرا میباشد ؟

ترک کرکدیل کادنس بر روی کلیه سطوح جامد مثل چوب ، ام دی اف  ، سرامیک ، شیشه و...قابل اجرا میباشد.

در ادامه شما میتوانید یک فیلم از استاد عزیز سرکار خانم حمزه ای که روی سطح شیشه ای کار کرده اند را مشاهده نمایید تا بیشتر با ترک کرکدیل کادنس اشنا شوید . 

 

و بعد از ان میتوانید اموزش با ترک کرکدیل بر روی سرامیک را نیز اموزش ببینید  زحمت این قسمت را یکی دیگر از اساتید عزیز ما سرکار خانم علی یاری کشیده اند امیدواریم نهایت استفاده را از این ویدیو ها ببرید  .

 

همچنین میتونید فیلم اجرای خود را برای ما به اشتراک بزارید تو با نام خودتون در سایت هنری انلاین ثبت شود از توجهتون سپاس گذاریم و لطفا نظرات خود را برای ما بنویسید . 

نظر خود را وارد نمایید.

خبرنامه

دریافت آخرین اخبار
back to top