آموزش برش چرم با کاتر دوار

28 مرداد

آموزش نصب دو پایه تزئینی بر روی چرم

سلام خدمت شما همراهان همیشگی هنری آنلاین. در این پاراگراف قصد داریم طریقه نصب دو پایه رزینی را به شما آموزش دهیم، این پایه ها به شما کمک می کنند بتوانید اکسسوری های زیبا و جالب خود را به کارهای چرمی اضافه کنید. جالب است بدانید چرم دوزی یکی از کارهای درآمد زا است که دست در آن خیلی زیاد نشده است از این رو اگر به این کار علاقه دارید به شما پیشنهاد می کنیم حتما کلاس های آموزشی آن را بروید و شروع به کار کنید. چرم ها برای ساخت بسیاری از وسایل ما مانند کیف، کفش، جاسوییچی و دستبند کاربردی می باشند. چرم ها در کل به دو دسته چرم های طبیعی و چرم های مصنوعی دسته بندی می شوند. به یاد داشته باشید که برای آنکه شروع به کار چرم دوزی کنید باید اول خرید وسایل چرم دوزی را انجام دهید. وسایل چرم دوزی اصولا می توانند شامل مواردی از جمله سوراخ کن (که برای سوراخ کردن چرم مورد استفاده قرار می گیرد) باشند. در ادامه این مطلب آموزش برش چرم با کاتر دوار را برای شما نوشته ایم.

آموزش برش چرم با کاتر دوار

در این مقاله که با عنوان آموزش برش چرم با کاتر دوار با شما همراه هستیم باید بگوییم که چرم ها می توان به دو روش برش زد اولین روش برش با استفاده از کاتر معمولی است و دومین روش استفاده از کاتر دوار است. این کاتر کار برش زدن را برای شما ساده تر می کند. برای انجام برش روی چرم ابتدا باید خط کش را روی جایی که می خواهید برش دهید قرار دهید و بعد از آن با یک دست کاتر را بگیرید و با دست دیگر کاتر را روی چرم بکشید، استفاده از خط کش به این علت است که بتوانیم برشی صاف و درست بزنیم. به یاد داشته باشید که کاتر را از روی چرم شروع به کشیدن نکنید سعی کنید کاتر را از روی تخته شروع به کشیدن کنید.

رزین اکریلیکی در تکمیل چرم

اولین باری که رزین اکریلیک را به چرم اضافه کردند سال 1993 بود، با این آزمایش متوجه تاثیر و خواص این نوع از رزین برای چرم شدند، آنها متوجه شدند که استفاده از این نوع رزین در چرم موجب چسبندگی بیشتر چرم می شود و لایه پوششی نرم و شفافی روی چرم ایجاد می کند، در ضمن این نوع از رزین ثبات سایشی و نوری را در چرم ایجاد می کند. برای خرید رزین اپوکسی شفاف با ما همراه باشید. اصولا این ترکیب را در کارخانه ها می سازند اما اگر مایل هستید که این ترکیب را خودتان در خانه بسازید نیز بدانید که با دیدن آموزش امکان پذیر است.

ورق طلا و دستبند های چرمی

همانطور که می دانید دستبند های چرمی امروزه بسیار مورد توجه هستند، ترکیب این دستبد های چرمی با طلا بسیار زیبا است اما از آنجایی که امروزه طلا قیمت زیادی پیدا کرده است حتی به کاربردن قطعه کوچکی از طلا روی این دستبند ها می تواند شامل صرف هزینه زیادی شود از این رو می توان به جای طلا از ورق طلا استفاده کرد که حتما شامل هزینه کمتری می شود، ورق های طلا را می توان روی استیل یا هر سطح دیگری با استفاده از چسب ورق طلا چسباند، برای خرید چسب ورق طلا با سایت هنری آنلاین همراه باشید.

بدلیجات چرمی

این نوع از بدلیجات زیبایی خاصی دارند چرا که از دیرباز چرم نمادی برای خاص بودن و شیک بودن بوده است، یکی از دیگر مزیت هایی که بدلیجات چرمی دارند این است که این نوع از بدلیجات بسیار اسپرت می باشند و با تمامی لباس ها می توانند ست شوند، شما می توانید این بدلیجات را خودتان در خانه بسازید، این کار نیاز به ابزار ساخت زیورآلات دست ساز دارد. از دیگر مزیت های بدلیجات چرمی می توان از قیمت مناسب آنها نام برد چرا که قیمت چرم نسبت به طلا و دیگر عناصر زینتی پایین است در ضمن مقاومت چرم بالا می باشد و بدیجات چرمی شما می توانند بسیار با دوام باشند از این رو برای هدیه دادن نیز مناسب هستند چرا که می توانند هدیه ای ماندگار شوند. اما برای خرید بدلیجات چرمی باید به موارد زیر توجه لازم را داشت :

  •  باید به نوع چرم مصرفی در بدلیجات توجه داشت و نوع چرم را با قیمت آن سنجید. اگر چرم طبیعی است باید بدانیم برای چه حیوانی است و از اینکه ایجاد حساسیت نمی کند مطمئن شویم.
  • باید مطمئن شد که پلاک های به کار رفته در آن ضد زنگ است و رنگ آنها به مرور زمان از بین نمی رود.
  • به یاد داشته باشید که نباید گول مارک هایی که روی این بدلیجات می زنند را خورد چرا که امروزه روی بسیاری از بدلیجات فروشی ها مارک هایی مانند سوارسکی روی کار های خود می زنند و آنها را به قیمتی بالا تر از ارزششان می فروشند.

نظر خود را وارد نمایید.

خبرنامه

دریافت آخرین اخبار
back to top